زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 20 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

165. ادامه ماجرهای روز معلم اردیبهشت 96

1396/2/15 0:11
نویسنده : مامان مرضیه
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم   هفته معلم برای من و شما کلی خاطره شد 

مراسم اول اونی بود که خودمون با دوستای کلاس ات برای خانم فطرتی عزیز گرفتیم .

فردای انروز   تو دبیرستان خودم بچه های دبیرستان برای من و دیگر معلم ها جشن گرفتند و کادو و تقدیر وو کلی خوش گذرونی

شب روز معلم هم که پدر  من را غافلگیر کرد    و اون دسته گل قشنگ را بهم هدیه داد  البته با همکاری شما 

دو روز بعد خانم داستانی عزیز مدیر دبیرستان تمامی همکاران را به رستوران دعوت کرد و یک همنشینی عالی داشتیم 

اخر روز هفته معلم هم که مدیر مدرسه شما همه معلم هاتون و اعضای انجمن و بچه هاشون را دعوت کردند باغ رستوران 

خلاصه کلی لذت بردیم و کادو گرفتیم .

         

   

 

  

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)