زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

38-کم کم داره هوا سرد میشه - اکتبر 2012

1391/7/29 10:45
نویسنده : مامان مرضیه
574 بازدید
اشتراک گذاری

 گلم ..کم کم داره هوا سرد میشه و پاییز خودشو نشون می ده ...زمان چقدر زود  می گذره ..فقط  دو ماه تا شروع سال 2013 مونده ...دوباره داره وقت سانتا و درخت های کریستمس و اتش بازی ها و جشن های سال نو میشه ..

 دیروز به سلیقه خودت برات یک جفت چکمه خردیدم ...هرچند الان هنوز زود بود که اونها را بپوشی و لی می خواستی به دوستات نشون بدی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم چند تا عکس  درفروشگاه یا بهتر بگم شهر اسباب بازی ها ( جامبو)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

مامان اریانا
10 آبان 91 12:04
سلام عزیزم ماشالله زهراجون چه نازشده خداحفظش کنه




مرسی خانمی
مادر کوثر
10 آبان 91 13:06
اونجا حال و هوای شروع سال نو داره! چه بامزه

وای عزیزم چه ژستی هم گرفته....

چکمه نو مباررررررررررک




اینجا بوی سال نو همه جا را فرا گرفته ... مرسی
زهرا _ مامان مریم گلی
10 آبان 91 13:10
عزیزمممم....گلمممممممامانش؟مام تو چین از این مشکلا داریم نمیدونم ولی شاید کمتر از شما....چون چین مسلمون زیاد داره!ولی خب همشون سگ دارن!اونم بعضیاشون 3 تا 3 تا!!!!غذاهم که.....خیلی سخته!حتی یه دونه چیپس یا حتی شیر!!!!چون تو چیپسه عصاره گوشته و ممکنه حتی شیره خوک باشه!باید همه چیز و با دقت ببینیم بعد بخریم....

عکساش تو شهر اسباب بازی محشره....راستی موهاشو کوتاه کردی اینقدی شده؟یا عکسا مال قبله؟

فقط میخواستم بگم تو هر نوع مو و مدل
موئی زیباس....ملوس منه ...ببوسش

بگو یه خاله که هم اسمته این بوس و فرستاده!فقط یه چیزی ....مواظب باش اتصالی نکنیمجفتمون یه اسمیم!



دقیقا درکت می کنم ...ما هم وقتی می خواهیم یک چیز جدید خرید کنیم من تا یک ساعت مواد اولیه اش را می خونم ... خوش به حالتون اینجا تقریبا جمعیت مسلمانان خیلی خیلی کم است ...در نتیجه مراکز اسلامی هم نداریم ...خدا رحم کرده و فقط چند تا فروشگاه قصابی داریم که گوشت حلال می فروشند

عکس موهای کوتاه دخترم است ...دلم نیومد بیتشر کوتاه کنم

مریم گلی را ببوسید
مامان قند عسل
10 آبان 91 13:18
خیلی سلیقت خوبه خاله جون.مبارکت باشه.


تشکر خاله جون
سودابه
10 آبان 91 13:18
الهی مبارکت باشه




مرسی
مریم(مامان روشا)
10 آبان 91 13:51
مبارکت باشه خاله
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 14:00
مي تونين شما هم در جشن سيدي شركت كنين.
منتظرم
گلم هم عيدت مبارك هم اينكه سر فرصت همه را مي خونم



حتما سر می زنیم
مامان پریسا
10 آبان 91 14:45
چه چکمه های خوشکلی.
مبارک باشه زهرا جون.
وای چه فروشگاهی چقد اسباب بازی

پس عید نزدیکه و شما هم حتما درید تدارک میبینید.




بله بوی عید و کریستمس ...جای شما خالی
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 14:52
عزيزم برو............
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 14:53
مرضيه عزيزم خوبي .من ...........هستم كارشناس .......... .مهد هم مهد .............هر سوال ديگه اي هم داشتي بپرس؟


مرسی خانمی
مامان آرینا موفرفری
10 آبان 91 16:32
مبارک باشه چقدر خوشگلن.از همین الان مواظب خودت باش عزیزم تا سرما نخوری.
لیلا مامان پرنیا
10 آبان 91 16:56
چقدر تو نازی خاله .با اجازه لینکتون کردم دل دختر منو تو اون مغازه پر از اسباب بازی بردی..




کاش ادرستون را برای ما هم می گذاشتید
♥ الهه مامان روشا جون♥
10 آبان 91 18:26
وای خدا جون چه ژستیم گرفته با اون چکمه های خوشگلــــــــــــــــــــش.
خاله جون مبارکت باشه ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنی.
آخی کریسمس هم نزدیکه.چه قدر زود گذشت.



بله ..انگار همین دیروز بود...باورم نمیشه سال 2012 هم تموم شد
مامان امیر علی
10 آبان 91 20:48
اوف مبارک باشه جای امیر علی من خالی مواظب هوای سرد و زهرا جونم بیشتر باشیددددددددددد




من جای همه را جالی خواهم کرد
زهره مامان آریان
10 آبان 91 21:38
مبارکه موهات قشنگ شدهوای چقدر اسباب بازی منم میخوام. چه ژستی هم گرفته وروجک راستی خصوصی داری
مامان نیایش
10 آبان 91 23:33
عزیزم چه ناز شدی مبارکت باشه دختر گل مواظب باش سرما نخوری
مامان مارال فرفری
11 آبان 91 0:42
سلام ماشاللله گل دخملمون چقدر بزرگ شده والبته ناز ناز شده خدا حفظش کنه
مامان مارال فرفری
11 آبان 91 0:43
مبارک باشه زهرا جون خیلی نازه
مامانی درسا
11 آبان 91 2:52
مبارک باشه دختر خوش سلیقه ی من
ستاره زندگی
11 آبان 91 9:09
به به چکمه قرمزو ستاره ای
مبارکت باشه عزیزم
مامانی موهاشو مدل کیم وای بزن،کوتاه نمیشه ولی خوشگل تر میشه


مرسی خانمی ..مدل کیم وای ؟؟ توضیح بیشتر...
لیلا مامان پرنیا
11 آبان 91 12:41
بفرما اینم ادرس خوشحال میشیم به ما سر بزنید.
مامانی زهرا
11 آبان 91 14:59
چکمه های خوشگلت مبارکه البته زهرا کوچولو هر چی بپوشه خوشگله در ضمن چه فروشگاه قشنگی خوش به حال دخملی
مامان سانلی
11 آبان 91 18:10
اسم سال جدید که میاد من فقط یاد خونه تکونی و نداشتن فرش و پرده میوفتم. تازه همه اینکارارو کرده بودما دوباره سه چهار ماه دیگه از اول باید شروع کنم ... چکمه های خوشگلت مبارک تیام جونم. سلیقه ات حرف نداره گلم
زهرا _ مامان مریم گلی
11 آبان 91 20:44
عزیزممم پس خوبه زیاد کوتاه نکردی ببوسش این خوشمزه نمکی رو یه جور خاصی به دل من نشسته
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
12 آبان 91 16:52
سلام عزیزم عیدتون مبارک... عزیزم آتلیه آسمان دوباره رای گیری رو شروع کرده ممنون میشم اگه به پســــــــرک شیطون من رای بدی ... www.studio-sky.com بنام " امیــــــــــــــــــــــــــرعلی فروغی" یکـــــــــــــــــــــــ هفته بیشتر فرصت ندارم
مامان اریانا(ستاره زندگیم)
12 آبان 91 18:29
علی در عرش بالا بی نظیر است علی بر عالم و آدم امیر است به عشق نام مولایم نوشتم چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟ عیدتون مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
زهره مامان آریان
12 آبان 91 22:50
دوست خوبم بابت راهنمایی هات خیلی خیلی ممنونم. برام دعا کن صبورتر از اینی که هستم باشم. رمز این مطالب رو هم هیچ وقت به آریان نخواهم داد.اینو فقط برا خودم نوشتم تا یادم بمونه چی کشیدم
سودابه
13 آبان 91 1:03
سلام سلام عزیزم دختر تر تمیزم عید شما مبارک کفشهای نو مبارک
مامان پریسا
13 آبان 91 14:08
مامان آرینا موفرفری
13 آبان 91 21:18
عیدتون مبارک
مامان امیرعلی جیگر
13 آبان 91 22:21
وایییییییییی خوشبحالت چه فروشگاه باحالی.منم میخوام بیام اونجا. راسی خیلی سلیقت خوبه ها.چه بوته خوشکلی. راسی موی باز بیشتر بهش میادا
زهره مامان آریان
14 آبان 91 1:11
سودابه
14 آبان 91 2:10
سلام عزیزم عیدت مبارک
محدثه
14 آبان 91 7:13
سلام خانمی از آشناییتون خوشحالم و خوشحالتر میشم که به وبلاگ ما بیاین
مامان رهام
14 آبان 91 9:14
به به چه چکمه های خوجلی.......آخی موهاش چقد کوتاه شده ولی خوبه که زیاد کوتاه نشده
باراز سلام
14 آبان 91 19:03
سلام ماشاءالله به زهرا خانم همیشه سلامت باشیی عیدگذشته هم مبارک
مادر کوثر
15 آبان 91 7:35
این موهبت الهی است صبح چشم بگشایی و یادت بیاید دوستی داری آبی تر از آسمان، زلالتر از شبنم و روشن تر از صبح. صبح زیبایت بخیر! بروزیم
مامان امیر مهدی
15 آبان 91 20:28
خصوصی
زهره مامان آریان
15 آبان 91 22:03
مامان امیر مهدی
16 آبان 91 14:59
ای ول چقدر اسباب بازی خوش بحالت خاله اگه من جات بودم هر روز یکیشو میخریدم.حتما اونجا قیمتها مناسبن
راستی عکسها براتون باز شد؟




بله -- همه عکس ها عالی بودند
ستاره زندگی
16 آبان 91 18:00
مامان علی خوشتیپ
17 آبان 91 10:29
چکمه هات مبارک عزیزم.خیلی خوشگلن واااااااااااای جای من خالیه تو این فروشگاه خوش به حالتون...سرما....فروشگاه....سال نو....جشن و شادی...
مامان پریسا
17 آبان 91 12:21
ممنون دوست عزیزم روی ماه زهرا جونو میبوسم
مامان آرینا موفرفری
17 آبان 91 13:27
سلام خانم گل خوبی زهرا جون خوبه؟
مامان ستایش و ساجده
17 آبان 91 19:31
سلام یه دنیا ممنونم از حضورت ببخشید بخاطر اینکه دیر جبران لطف کردم آخه سرکار میرم و وقت ندارم ببخشید خیلی عکسهات ناز شده
♥ الهه مامان روشا جون♥
18 آبان 91 0:01
سلام مامانی .دوتا پست جدید گذاشتم دوست داشتی بیا پیشمون.
ستاره زندگیم
18 آبان 91 14:06


عزیزم سلام دیر به دیر میای مطلب میذاری




سلام
می دونم فعلا درگیر امتحانات و پروژه های درسی هستم
کاملا وقتم پر است ولی قول می دم وقتی اومدم با دو سه تا پست بیام تا تلافی کنم
ستاره زندگیم
19 آبان 91 15:15
سلام عزیزم ممنون که اومدی بهمون سر زدی موفق باشی
مامانی اوستا و امیر رضاجان
19 آبان 91 22:36
عزیزم حسابس خوش میگذره،وسط اون همه اسباب بازی. گل دخترمون با این چکمه های قشنگش داره میره به پیشواز سال نو
مامان قند عسل
19 آبان 91 23:38
خصوصی داری خانمی
♥ الهه مامان روشا جون♥
21 آبان 91 22:10
سلام مرضیه جون.کم پیدایی دلم براتون تنگ شده.البته لطف میکنی میای پیشمون ولی خبری ازتن تو وبلاگ خودتون نیست. ایشالا هر جا هستید سالم و موفق باشید.
دخملی
24 آبان 91 4:55
سلام خاله جونم.......... خوش اومدی به نی نی وبلاگ. دلم براتون کلی تنگ شده بود...... خوش باشید
مامان آروین
24 آبان 91 13:36
چه ژستای نازی گرفتی
چکمه خوشگلت هم مبارکه


مرسی از حضورتون
عمه ي آتنا
26 آبان 91 12:13
خيلي خوشگله مبارك باشه چقدرم خوش سليقه س ماشااله
روزاتون قشنگ


آتنا جون را ببوسید عمه خانم