زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

43. گریه علی اصغر ( نوامبر 2012) محرم سال 91

1391/9/7 16:59
نویسنده : مامان مرضیه
473 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم 

محرم امسال را هم  تنها گذروندیم و فقط از دریچه تلویزیون و یا  نوحه هایی که توی ماشین گوش می کردیم

دختر گلم با اینکه تا حالا مراسم عزاداری محرم را مثل انچه ما توی ایران می دیدم تا حالا ندیدی ولی همراه من و پدر سینه می زدی و نوحه های کوتاه را به فارسی زمزمه می کردی ..قربون حسین حسین جان گفتنت برم من...

و جالبتر  ماجرای  شنیدن نوحه  حضرت علی اصغر بود که توی ماشین گوش می کردیم ..... اول نوحه با گریه یک بچه کوچولو شروع میشد شما اولین بار از من پرسیدی چرا این بچه گریه میکنه ومن برات توضیح دادم که تشنه است ولی کسی بهش آب نمی ده ..ازم پرسیدی مادرش و پدرش هم آب نمی دهند ..گفتم آنها هم تشنه هستند ولی آب ندارند..و جالب بود که از اون روز به بعد هر وقت توی ماشین سوار میشی اول از من می خواهی این نوحه را بذارم و بعد قصه ای را که من برات گفتم دوباره برای خودم یا پدر تعریف می کنی...

امیدوارم زیر سایه آقا ابوالفضل و توجه بی بی فاطمه زهرا عاقبت به خیر بشی گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

♥ الهه مامان روشا جون♥
7 آذر 91 15:12
سلام به مرضیه عزیزم و دختر کوچولوی نازش.
امیدوارم حالتون خوب باشه و هر جا هستید سالم و سلامت باشید.
ببخشید دیر اومدم پیشتون آخه همونطور که تو وبمگفتم مسافرت بودیم.مرسی که شما اومدید و بهمون سر زدید.
آفرین بهت مرضیه جون خیلی از این خصوصیت اخلاقیت خوشم میاد که اصالت و رسم و رسوما رو اونجا هم حفظ کردی و برای زهرا جون توضیح میدی.
زهرا جونم مامانی دعای خیلی قشنگی واست کرد من هیچی نمیتونم بگم جزء اینکه عزاداریهاتون مورد قبول حق و اجرتون با امام حسین.



شما هم قبول باشه مرسی از حضور قشنگت روشا گلی را کلی ببوسش
آبجی فاطمه جون
7 آذر 91 15:22
سلام زهرا جون منم یه آبجی دارم هم سن و سال شما اونم ایران نیست امسال روز عاشورا سه ساله شد و ما لباس حضرت رقیه تنش کردیم . فاطمه تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داشتی بهش رای بدی یه سری به وبش بزن
مامانی زهرا
7 آذر 91 16:28
عزاداری خالصانه تون قبول باشه . امیدوارم حضرت زهرا (س) نگه دار عزیزانمون باشه
در ضمن ممنون که سر زدید و به دخملی مبارک باشه گفتید


شما هم همینطور
آبجی فاطمه
7 آذر 91 17:16
ممنون که بهمون سر زدید
زهره مامان آریان
7 آذر 91 22:36
عزاداریتون قبول.التماس دعا


شما هم همینطور
مامان امیرعلی جیگر
8 آذر 91 10:19
ایشالا هر چه زود تر زهرا جونم عزاداریای ایرانو ببینه از نزدیک.دورش بگردم.
خیلی خوب براش تعریف کردی قضیه علی اصغرو .
راسی عزاداریاتونم قبول باشه


مرسی خانمی ..از شما هم همینطور
مامان تسنیم سادات
8 آذر 91 10:28
وااقعا برای من خیلی جالبه که این بچه ها چطور مجذوب امام حسین (ع) و همچنین حضرت علی اصغر میشن ...
التماس دعا....


محتاجیم به دعا
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 10:33
سلام دوستم با دومطلب به روزيم .....منتظر ديدگاهايتان هستم
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 10:34
عزيزم همه بچه ها زود متوجه گريه علي اصغر حسين مي شن.قربونش برم كه نازه و خودش به خوبي عزاداري كرده..........


مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 11:05
آره من هم اين عكس را خيلي دوست دارم.از ته دل مي خندند.خبرنگاري حرفه سختي است عزيزم دوستت دارم....
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 11:09
عزيزم اين هم از شانس بد ما بود هنوز بهونه اش را مي گيره..........
زهرا _ مامان مریم گلی
8 آذر 91 14:57
عزیزمممم....


قربون این زهرا کوچولوی ناز و مهربون....عزاداریهاتون قبول باشه...مام اینجابا خودمون عذاری کردیم....عاشورا تو خونه...اولین سالی بود که اینجوری بودم....

عکسا برام باز نشد...میرم بازم میام بعدا



مریم جون شاید بهتر باشه از گوگل کروم استفاده کنی.. البته بیشتر دوستانم از اکسپلور استفاده میکنند.



مامان احسان
8 آذر 91 15:01
التماس دعا
مامانی اوستا و امیر رضاجان
8 آذر 91 19:05
سلام دوست عزیز، ما تو مسابقه ی محرم وکودکان وبلاگ ژورنال دنیای نفیس شرکت کردیم و کد عکسمون هم 76 است. آگه لطف کنید و یه سر بزنید خوشحال میشیم. زهــــــــــــرا جون.


دوست گلم من قبلا رای ام را داده ام ..امیدوارم برنده شوید
لیلا مامان پرنیا
9 آذر 91 10:55
امیدوارم صاحب همین ماه نگهدار همه بچه ها وزهرا خانم گلمون باشه..
مادر کوثر
9 آذر 91 11:19
سلام عزیزم
عزاداریهاتون قبول


شما هم همینطور
مامان رهام
9 آذر 91 11:44
سلام عزیزم خوبید؟
عزاداری هاتون قبول


مرسی گلم ..همیشه شاد باشید
مامان سانلی
9 آذر 91 12:01
سلام به دوست نازنینم و دختر گلش. چند وقت نبودم دلم حسابی براتون تنگ شده بود..همه پستهای نخونده رو خوندم...کلی کیف کردن.امیدوارم همیشه زندگیتون همین قدر قشنگ در جریان باشه


خانمی رسیدن به خیر ... ما هم دلمون براتون تنگ شده بود
وانیا باستان پور
9 آذر 91 15:09
عزیزم بیا به وبلاگم لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد


حتما سر می زنیم
مامان پریسا
9 آذر 91 15:14
ایشالله عزاداری هاتون قبول باشه. عزیزم اصل دل ادمه که این روز ها غصه داره


از شما هم همنیطور ...
مامان قند عسل
9 آذر 91 23:49
آفرین به این مامان خوب و صد آفرین به این دختر ناز و دوست داشتنی.
وانیا باستان پور
10 آذر 91 11:25
عاشقتونیم هم من و هم وانیا گلی عزیز دلم دقیقا کجا ساکن هستید برام بگید شاید 1روزی مهمون همدیگه شدیم[h

ما ساکن پایتخت قبرس اروپایی به نام شهر نیکوزیا هستیم
خوشحال میشیم پذیرای دوستای خوبمون باشیم
ستاره زندگیم
10 آذر 91 15:43
سلام عزیزم عزاداری خالصانه تون قبول باشه . امیدوارم حضرت زهرا (س) نگه دار عزیزانمون باشه
راستی به پیشنهادت عمل کردم خودم دوست دارم ممنون از راهنماییت بیا ببین می پسندی


حتما می آم
زهره مامان آریان
10 آذر 91 22:42
د خملـــــــــــی
11 آذر 91 0:14
عزیز دلم..........قربون دل کوچیک و معصومت مامانی ممنون همیشه به ما لطف داری اینم برا مامان مرضیه جان
لیلا مامان پرنیا
11 آذر 91 10:21
سلام خاله با زهرا جون بیاید وبم اخه میخوام شعربراتون بخونم
مادر کوثر
11 آذر 91 13:39
سلام عزیزم
پست جدیدمون منتظر دیده گان شماست


حتما سر می زنم
♥ الهه مامان روشا جون♥
11 آذر 91 21:48
واسه دوست جونی خودم و دوست جونی دخترم.


مامانی درسا
12 آذر 91 2:06
خصوصی
مامان نیایش
12 آذر 91 9:49
سلام دوست عزیزم ممنون از حضور پر مهر و گرمتون برای زهرای گلم ارزوی سلامتی دارم و عاقبت به خیری عزاداری هات هم قبول گل ناز


مرسی از آرزوی های قشنگت
مامانی زهرا
12 آذر 91 12:27
سلام دوست جونم چه خبرا ؟ نیستید
دلمون واستون تنگیده


سعی می کنم هر هفته یک پست داشته باشم
لیلا مامان پرنیا
12 آذر 91 19:30
سلام خاله من تو مسابقه نی نی فشن شرکت کردم خوشحال میشم بهم رای بدید
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
شماره 0032 با تشکر پرنیا


حتما رای می دم
نرگس مامان طاها و تارا
13 آذر 91 10:07
سلام ممنون كه به ما سر زديد و خيلي زياد از آشناييتون خوشحالم.خيلي دختر ناز و زيبايي داري عزيزم.دوست دارم بيشتر ازت خبر بگيرم پس لينكت مي كنم.واي كاشكي اينجا بوديد


با افتخار لینک شدید
مامان آرمان
14 آذر 91 18:26
امام حسی یاور و پشتیبانت خانم کوچولو راستی قالب نو مبارک.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 آذر 91 18:31
عزداریهاتون قبول گلمممممممممممممممممم
سودابه
20 آذر 91 0:39
سلام بر حسین و یارانی مثل شما که در مرکز کفر حفظ اداب اسلامی را دارید .خدا خانوادهاتان را حفظ کند مرضیه جون معلومه که شیر پاک خورده ای



عشق فقط حسین و اهل بیت حسین (ع)
مامان حسین جون
20 آذر 91 9:18
سلام عزاداریتون قبول باشه من تازه وبلاگتونو دیدم خدا دخترناتونو براتون نگه داره درضمن خوشحالم ازینکه همچین هموطنایی داریم درخارج ازکشور


مرسی از حضورتون
مامان امیر علی
20 آذر 91 16:26
قبول باشه عزیزم