زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

45. یک روز یادگار در تاریخ و بهترین آرزو ها 12.12.12 ساعت 12:12

1391/9/22 12:12
نویسنده : مامان مرضیه
659 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ...ز ندگیم ...عشقم ... خانمم  

امروز یک تاریخ خاص است تکرار عدد 12 

گفتند توی این تاریخ می تونید بهترین آرزوها را برای بهترین کسانی که دوست دارید ،آرزو کنید.

 

12/12

12:12

خانمم ...عزیز دلم ...نفسم 

من توی این روز قشنگ آرزو می کنم بهترین ها توی دستهای قشنگ تو باشه 

آرزو می کنم عاقبت به خیر بشی و  زیر سایه خانم فاطمه زهرا (س) زندگی شاد و شیرینی داشته باشی

آرزو میکنم قله های بلند دست نیافتنی را فتح کنی و به هر چی می خواهی برسی 

گلم فقط یادت باشه همیشه توکلت به خدا باشه و تلاش کن و سر سخت دنبال هدف هات برو

 

اما همسر مهربانم ...مرد خونه امیدم ...همراه همیشگی ام ...

با تمام وجود دوست دارم 

امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشی .. بهترین آرزو ها را برات دارم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان احسان
22 آذر 91 13:57
سلام مرضیه جان ممنون از پیام پر مهرت من هم بهترینه بهترین ها رو براتون آرزو میکنم میبوسمت با تمام وجودم دوست گلم
مامان سيد محمد سپهر
22 آذر 91 13:58
عزيز دلم اين روزهاي قشنگ هم بر شما مبارك.پيشاپيش سال نو مبارك، به قولي كريسمس مبارك بهترين ها را برايتان آرزومندم عكس همسري را گذاشتي كاشكي عكس خودت را هم مي ذاشتي.....
مامان امیر مهدی
22 آذر 91 14:57
سلام عزیزم ممنون که به ما لطف دارین منم بهترنها رو برای شما ارزومندم
ستاره زندگیم
22 آذر 91 16:54
خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار. نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای برای هنگامی که فراموش خواهیم کرد روزی چقدر عاشق بودیم
مامانی سه فرشته
22 آذر 91 16:55
منم بهترینهارابرای شما دوست عزیزآرزومندم.همواره خوب وخوش باشید
ستاره زندگیم
22 آذر 91 16:55
چقدر دلم برايت تنگ شده
آنقدر که فقط نام زيباي تو در آن جاي مي گيرد
عزيز من ، قلب من
اي کاش مي شد اشک هاي طوفاني ام را قطره قطره جمع کرد
تا تو در درياي غم آلود آن غروب چشمانم را نظاره کني
اي کاش مي شد فقط يک بار
فرياد بزنم
دوستت دارم
و تو صدايم را مي شنيدي
نمي دانم چطور ، کجا و چگونه بايد به تو برسم؟
اي کاش به جاي عکس زيبايت
وجود نازنينت پيش رويم بود
و حرف هاي نا گفته ام را مي شنيدی
به راستي که تو اولين عشق راستينم هستي
شايد در گذشته هرگز اينچنين عاشق نشده بودم
اما؛
حال خوب مي دانم که فقط با شنيدن نام زيبايت
چشمانم بي اختيار مي بارد
اي اميد آخرينم
بدان که هر روز ، هر ساعت و هر لحظه
به در گاه آفريدگار تو دعا مي کنم
تا فقط يک بار بتوانم
چشمانم را زنداني نگاهت کنم



زیبا بود مرسی
ستاره زندگیم
22 آذر 91 16:59
يادت نرود كه ياد تو در ياد است آبـــادى دل بــــراى تــــو آبــــاد اســــت
از ياد نبــر دل حقيرم اى دوست در اين دل من هميشه يادت ياد است




خوشحالم که یک خانم شاعر در زمره دوستانم دارم
ستاره زندگیم
22 آذر 91 17:00
سلام مرضیه جون ممنون که میای به وبم سرمیزنی دوستتون دارم
لیلا مامان پرنیا
22 آذر 91 18:02
ارزو دارم بهاران مال تو "ساده بودنهای باران مال تو" ان خدایی که دنیا افرید"تا ابد هردم پشتیبان تو من هم بهترینهارو برای شما ارزومندم
مامان معراج
22 آذر 91 19:30
عزیزم چه عکسهای قشنگی خوش بحالتون که کلی میچرخید ماکه اینجا تنها سرگرمیمون پاساژ و ... شده از همه عکسها دیدن کردم عالی بود
مامان تسنیم سادات
22 آذر 91 20:34
آخــــــــــــــــــی نازی مامانی یادآوری شما باعث شد من هم توی این روز یه پست برای تسنیم بذارم .... تشکـــــــــــــــــــــــــــر فراوان .... منم براتون آرزوی بهترینها را دارم ...
ستاره زندگی
22 آذر 91 22:46
سلام دوست خوب ومامان مهربون ما هم برای شما ودختر گلتون روزهای سرشار از موفقیت وشادی آرزو داریم. مشتاق دیدین عکس شما هم هستیم
مامان ستایش و ساجده
22 آذر 91 23:05
سلام یه عالمه ممنویم خاله جون ما هم امیدواریم زهرا خوشگل خانم به آرزوهای قشنگش برسه و همیشه موفق باشه
مامانی درسا
23 آذر 91 3:03
ایشالا مرضیه جون به تعداد دو های تاریخ میلادی امروز دختری زنده باشه در کنار شما و همسری .......... ایشالله همیشه سالم و شاد باشین .......واسه ما هم دعا کیند ممنون


مرسی
....
23 آذر 91 7:21
سلامتی بهترین آرزویم برای دختر گلت و شما (البته با یه روز تاخیر از روز بهترین ارزوها)


مرسی از حضورتون
مامان علي خوشتيپ
23 آذر 91 10:48
ممنون عزيزم از پيامت...منم توي اون ساعت به همه دوستام اس دادم... ولي نت نبودم تا براتون پيام بذارم همه لحظاتتون سرتاسر شادي و سلامتي و خوشبختي باشه
زهرا _ مامان مریم گلی
23 آذر 91 12:11
اخی عزیزممم....منم برات ارزوی بهترینها رو دارم بهترین دوستمممم
مامان پریسا
24 آذر 91 10:08
چه لحظه ی زیبایی دست گلتون درد نکنه هم برای یاد آوری و هم برای تبریک و هم برای ثبتش. ممنون مرضیه جان. زیباترین ها رو براتون آرزو دارم.
عمه ي آتنا
24 آذر 91 10:44
هميشه لباتون خندون باشه
دخملـــــــــــی
24 آذر 91 19:13
وای عزیزم الهی خدا برات دوتاشون حفظ کنه.... و خانم شدن زهرا جونی رو روز به روز ببینید و بهش افتخار کنید ایشاا...
مامان رهام
25 آذر 91 10:59
سلام مرضیه مهربونم منم برات بهترینها رو آرزو می کنم.شاد باشید و تندرست
مادر کوثر
25 آذر 91 11:18
سلام مامانی چه آرزوهای زیبایی شاد و سلامت باشید ما هم بروزیم
مامان نیایش
25 آذر 91 12:10
هر چی آرزوی خوبه مال تو
ستاره زندگیم
26 آذر 91 14:32
سلامممممممممممممممممممممممم دوست خوبممممممممممممممممممممممممم
زهره مامان آریان
26 آذر 91 23:53
امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگتون برسید.
ستاره زندگی
27 آذر 91 12:12
برای زهرا خانم
مامان ستایش و ساجده
27 آذر 91 13:33
سلام مرسی خاله جون از حضور گرمت خیلی خوشحال شدیم
♥ الهه مامان روشا جون♥
27 آذر 91 14:27
سلام مرضیه جون.ببخشید دیر اومدم پیشتون.آخه وبلاگتون برام باز نمیشد به خاطر همین خیلی دیر به این پستتون رسیدم. منم آرزوی بهترینها رو برای خونواده سه نفریتوندارم امیدوارم در سایه حق تعالی و عشق به همدیگه روزهای خوبی رو با هم داشته باشید. مامانی مرسی که مدام بهمون سر میزنی.دوستت دارم.زهرای نازنینم رو بوسه بارون کن
مامان سانلی
27 آذر 91 18:00
سلام دوست گلم... امیدوارم خدا دوتا عزیزتون رو در نهایت سلامت براتون حفظ کنه و همیشه همینطور عاشقونه ،عشق و دعا نثارشون کنین..کیف کردم ازین همه احساس و ارزوی قشنگ...بهترینها رو برای جمع سه نفرتون ارزو دارم
لیلا مامان پرنیا
27 آذر 91 18:51
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا/دلتون قد یه دریا /توی این شب های سرما/یادتون همیشه با ما شب یلدا مبارک
وانیا باستان پور
27 آذر 91 21:27
الهی فدات بشم نازنینم
مامان پریسا
28 آذر 91 1:22
ممنون مرضیه جون
مامان تسنیم سادات
28 آذر 91 10:18

مامانی اونجا شما برف ندارین ...؟؟؟




نه گلم برای برف بازی فقط نزدیک های عید می تونیم دو ساعت ماشین سواری کنیم بریم قله کوه تورودوس و برف بازی کنیم
مامان نيروانا
28 آذر 91 14:49
چه دعاها و آرزوهاي قشنگي،‌ آممممميييييييينننننننن بلند