زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

51. هوای سرد و ماجراهای این روزها -- دسامبر 2012

1391/10/5 14:49
نویسنده : مامان مرضیه
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

گلم ...خانمی ....عزیز دلم 

این روزها هوا خیلی سرد شده و  خیلی زود هم که خورشید خانم غروب می کنه و همه جا تاریک میشه ...مامان هم که بیشتر بعدازظهر ها دانشگاه است ...برای همین  شما و پدر لطف می کنید خودتون را توی خونه مشغول می کنید  نیشخندنیشخند

ادامه مطلب یادتون نره :

 

یکی از تفریح های شما بالا رفتن از مبل و نشستن یا بهتر بگم آویزون شدن روی مبل ها است ... به هر روشی غیر از روش استاندارد نشستن  از اونها استفاده می کنیمتفکرمتفکر 

 

اینم فیگور پیروزی در عملیات قهقهه

پدر هم که می بینه شما از این کار لذت می بری با شما کاری نداره عصبانیقهرولی وقتی من شب می آیم خونه کلی از دیدن وضعیت خونه سوپرایز می شم کلافه

    

تفریح دیگه این روزها تون هم نشستن پای تلویزیون و تخمه شکستن  است...خوشمزهخوشمزهخوشمزه روزهای اول پدر برای شما تخمه مغز می کرد ولی الان برای خودت استاد هستی 

علاقه مخصوصی به تخمه آفتابگردان و تخمه کدو داری  ...وقتی می ریم خرید خودت می دونی از کجا تخمه تهیه کنیقهقههقهقهه

 

اینجا تازه از حمام اومدی هنوز موهات را خشک نکرده بودی دیدی پدر  از شما سبقت گرفته کلی عصبانی شده زبانزبان

 

روزهای شنبه من با دوستای دانشگاه کافه تریا قرار می گذاریم تا کار پروژه های گروهی مون را به اتمام برسونیم   تا حالا دو مرتبه با من اومدی ولی دختر خوبی هستی و کلا می ذاری من به کارهام برسم ..شما خودت در محوطه کافه تریا بازی می کنی ... خیلی دوست دارم پرنسس کوچولو

من زیاد وقت عکس گرفتن نداشتم ولی این عکس را به اصرار خودت گرفتم قلبقلب

 

دیشب دوباره یایا فروغ و دایی مهدی و دایی امید اومده بودن کافی نت و شما را دیدند ...جالب بود که شما سه تا عکس با تبلت از انها گرفتی ...من و پدر اول متوجه نشدیم وقتی تماس قطع شد شما گفتی ببین من چه عکس هایی گرفتم و ما هاج و اج  تعجبتعجبتعجب  کی عکس گرفتی 

حالا که در مورد یایا فروغ گفتم یادم رفت بگم لیاسهای بافتنی امسال شما همه کار دست یایا فروغ جون است ...قربونش برم تابستون که ایران بودیم زحمت کشید و برای شما بافت ...مرسی یایا جون ..خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 14:16
عزيزم معلومه كه به گل دختري و پدري خوش مي گذره.دست یایا جون هم درد نكنه بابت لباس هاي بافتتنی .خوش به حالت كه مشغول درس و پژوهش هستي





مرسی خانمی که سر زدی ... چند وقت به خاطر کوچک بودن زهرا و اینکه کسی رااینجا نداشتیم درس خوندن کنار بود ولی شکر خدا و با همکاری همسر گلم دوباره برگشتم به محیط درس
مامان نيروانا
28 آذر 91 14:56
واي چه پست شاد و پر عكسي. لذت بردم مرضيه جون.
از خوش گذروني هاي پدر و دختري كه نگو حسابشو دارم حسابييييي!
كلي عشق كردم با عكسايي كه زهراجون از خونواده ي عزيزت گرفتن. چقدر هم همه شون بهم شبيهن. خيلي جالبه. نگاه عكاسانه ي دخترت هم خيلي قشنگه. حظ كردم. خدا عزيزانتون رو براتون حفظ كنه. ماشالا چه لباساي خوشگلي هم بافتن ياياجان. دستشونو ميبوسم.
يلدات مبارك عزيزم. شاد باشين و حسابي خوش بگذرونين


شما مثل همیشه لطف دارید

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 15:24
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان امیرعلی جیگر
28 آذر 91 16:16
به این میگن پست.کلی صفا کردم.

فیگوره بعده پیروزیشم خیلی باحاله
بلاخره چشممان به جمال یایا فروغ منور شد
زهرا جون حرفه ایه ها .چه عکسایی انداخته که متوجه هم نشدین


سلام زهرا عکاس حرفه ای است تا حالا چند بار از این عکس ها گرفته .. باید بقیه انها راهم توی یک پست مخصوص بنویسم...
مامان نیایش
28 آذر 91 19:42
به به قربون این دخملی با هو ش و ناز چه خوشی میگذرونه با بابایی عکسها هم خیلی قشنگ بود و همین طور عکس هایی که خود زهرا جون گرفته یلداتون هم پیشاپیش مبارک خوش باشید


یلدای شما هم مبارک
زهره مامان آریان
28 آذر 91 22:51
چه عکسای قشنگی.مخصوصا اون عکس زهراجون کنار انواع وسایل نقلیه ش.چه حالی هم میکنه از مبل اویزون میشه


پارکینگ مخصوص زهرا است زیر راه پله
مامان تسنیم سادات
29 آذر 91 10:01
عززززززززززززززیزم چقدر با حال روی مبل میشینی گلم .....
خیلی خــــــــــــانمی چییییییییگر....


مرسی
کیانوش
29 آذر 91 10:17
سلام زهرا دختر گلم چقدر خودت و وبلاگت زیبایید عمو جون امیدوارم روزی خودت ادامه بدی و من بیام وبلاگت نظر بدم اگه دوس داشتی توهم به من سر بزن


مرسی از حضورتون ..ادرس نگذاشته بودید
مامان تسنیم سادات
29 آذر 91 13:35
چه فیگور با مزه ای گرفته برای باباییت زهرا جونم .....!!!!
شب یلدای خوبی داشته باشید ....


یلدای شما هم مبارک
مامان سانلی
29 آذر 91 14:22
سلام دوست گلم...یلداتون مبارک
امان از دست این پدرا با دختراشون منم هر وقت تنهاشون میذارم باید بیام خونه تکونی کنم
خیلی عسلی زهرای عزیزم با اون تیپ خوشگل صورتیت


قیافه من بعد از برگشتن از دانشگاه دیدنی است
مامان پریسا
29 آذر 91 14:51
سلام مرضیه جان یلداتون مبارک عزیزم. وای چه درخت خوشکلی. خب تخمه خوردن بهترین راه برای سرگرمیه فقط زهرا جون مراقب پوستاش باشه مامانی خسته نباشی با درس ها
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:22
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل شما به سرخی انار
مامان احسان
29 آذر 91 15:23
سلام مرضیه جان یلداتون مبارک
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
29 آذر 91 15:50
اول دستت یایا هنرمندتون درد نکنه ایشاا... بعد پدر و دختر که رو هم بزارن همینه دیگه..تمیز بودن خونه تعجب داره ونوقت....... هندونه شب یلداتونو از دخولی بردارید تا تو خاطراتتون سهمیم باشیم
ستاره زندگیم
29 آذر 91 15:54
سلام دوست خوبم یلدای شما مبارک باشه انشالله روزگاران خوشی راکنار خانواده مهربونت سپری کنی
وانیا باستان پور
29 آذر 91 18:08
یلدا مبارک
ستاره زندگیم
30 آذر 91 7:46
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا. یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.
عمه ي آتنا
30 آذر 91 9:31
يلدا يك شب بيشتر نيست،ولي باهم بودن ها يك عمر،عمرتان طولاني،جمعتان جمع،آرزوهايتان برآورده،دلتان لبريز از شادي يك عمر...(يلداتون قشنگ)
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 91 11:00
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی
ستاره زندگی
30 آذر 91 12:25
یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم
تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . .
شب یلدا خوش بگذره

ایرانیهای ساکن اونجا هم شب یلدا میگیرن؟


حتما هر کسی توی خونه خودش جشن می گیره
مامان قندعسل
5 دی 91 0:46
عکسها عالی بود.دست مامان جونت درد نکنه خیلی بافتهای زیبایی بود.
متین مامی ایلیا
6 دی 91 13:27
واییییییییییییییییییییییییی چه با حال تخمه میخوره خیلی ژستش بانمکه افرین دخمل باهوش که اینقدر قشنگ عکس گرفتی دست یایا جونم درد نکنه بافتنی هاش خیلی بهش میاد