زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

60- شیطونی ها قبل از خواب فوریه 2013- بهمن ماه 91

1391/11/16 16:00
نویسنده : مامان مرضیه
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم 

امان از دست شیطونی های شیرین تو

ادامه مطلب یادت نره :

من عادت دارم تبلت و لپ تاپ و موبایلم را شبها می ذارم توی شارژ که وقتی توی طول روز می خواهم از شون استفاده کنم با مشکل بی شارژی مواجه نشم ...البته شما همیشه دوست داری قبل خواب بازی my little pony را انجام بدی و بعد بخوای ...

دیشب بهت گفتم تبلت اصلا شارژ نداره  ولی شما قبول نمی کردی ... به من گفتی پس تبلت را کنار تخت من بزن برای شارژ تا وقتی من بیدار شدم به اسب کوچولو ها سر بزنم ...منم قبول کردم ...نیم ساعت بعد که سر زدم ببینم شما خوابیدی یا نه ؟؟

دیدم ای دل غافل روی لبه تخت نشستی که سیم شارژ کنده نشه و داری بازی می کنی منو که دیدی غافلگیر شدی ولی بعد سریع گفتی آخه  پونی ها می خواستند با من بازی کنند 

و من موندم از این رو دستی که از شما خوردم و فقط چند تاعکس گرفتم و بعد تا مطمئن نشدم خوابیدی از اتاق بیرون نرفتم. 

 


 

 

 

قربون خوابهای قشنگت برم  عزیز دلم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان احسان
17 بهمن 91 10:38
لیلا مامان پرنیا
17 بهمن 91 13:01
امیدوارم همیشه خوابهای طلایی ببینی بلا خانم
مریم (مامان روشا)
17 بهمن 91 13:24
ای جانم ..... قربونت بشم که بازی دوست داری...من هنوز این جور بازیارو برای روشا شروع نکردم
مامان نیایش
17 بهمن 91 13:36
چه ناز خوابیده این دخملک شیطون واقعا این بچه ها وقتی می خوابن چه قدر معصوم و آروم و دوست داشتنی میشن البته همیشه دوست داشتنی هستن ولی این وروجک بازی هاشون وقتی بیدارن خیلی بعضی اوقات انرژی میگیره از آدمزنده باشی الهی دخملی ناز
مامان سانلی
17 بهمن 91 13:49
چه بلایی یه یاد کارهای یواشکیه خودم افتادم. چقدر معصومانه خوابیده....خیلی عسلی
مامان امیر مهدی
17 بهمن 91 15:53
مرضیه جون سعی کن زیاد موبایل و تب لت دستش ندی ضرر داره اونم شب که ممکنه چشای قشنگش ضعیف بشه
دخــــღـــلی . . . ღ
17 بهمن 91 18:01
ای جااااااااانم کلک
مامانی زهرا
17 بهمن 91 18:14
امان از دست این کوچولوها که عاشق تبلت هستند زهرا کوچولوی ما یه مدت هست که توی تحریمه و اجازه بازی بیش از نیم ساعت رو با تبلت نداره آخه خیلی باهاش بازی میکرد و میترسیدیم چشماش ضعیف شه
ستاره زندگی
17 بهمن 91 19:19
عزیزم خیلی ناز خوابیده مامانی عکس مثل پوستر شده
عمه ي آتنا
17 بهمن 91 19:36
اي شيطووووووووووون
مامان تسنیم سادات
17 بهمن 91 23:11
من دیروز برای این پست نظر گذاشته بودم مامانی نیومده بووووود ...؟؟؟
مامان قندعسل
18 بهمن 91 0:42
بجه های عصر تکنولوژیند دیگه
مادر کوثر
18 بهمن 91 9:57
ای وروجک بامزه چه دخملییییییییییییییییییی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 بهمن 91 16:57
..... ای بلا ... خخخخخخ .. .. . .. شیطونیه ها ... ماشالا ...
مامان آرمان
18 بهمن 91 21:49
چقدر ناز و معصومانه خوابیده
مامان ستایش و ساجده
19 بهمن 91 10:47
مرسی عزیزم بخاطر حضورت الهی خوابای خوش ببینی خوشگل خانم
مامان پریسا
19 بهمن 91 15:44
قربون دل مهربونت که به فکر اسب کوچولو ها هم هستی
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
20 بهمن 91 0:39
خوابهای خوب ببینی عزیز دلم ماشالا به این زبون شیرینت گلم.
نرگس مامان طاها و تارا
21 بهمن 91 9:55
سلام شرمنده كه اينقدر دير سر زدم آخه خيلي درگير تولد بازي بودم...بگذريم. خيلي شيطون و با زيگوش عزيزم.كلي با اين حقه ذوق كردم
مامان علی خوشتیپ
21 بهمن 91 14:36
قربون خواب معصومانه و شیطونیات بشم...
مامان نیروانا
25 بهمن 91 10:58
یعنی ای وَل به این نقشه کشی های دخترانه. دمت گرم زهرای من! میپیچونیاااااا. مواظب چشای خوشگلت باش فقط فرشته ی من! چه ناز خوابیدی