زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

92.اولین دندانپزشکی دختر گلم شهریور 92

1392/6/24 13:39
نویسنده : مامان مرضیه
1,498 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ..خانمم ..تقریبا اواخر شهریور ماه بود که متوجه شدم دندان خراب داری البته یکی دو بار هم دندان درد شدیدی گرفتی که خیلی خیلی اذیت شدی.. خاله مهسا که خودش دستیار دندانپزشک است اصرار کرد شما را ببره پیش دکتر دندانپزشک اطفال... خلاصه یکروز کاری همراه خاله رفتی ...خاله  تعریف کرد خیلی دختر خوبی بودی و اولش خیلی خیلی خوب با خاله و خانم دکتر همکاری کردی ..ولی قسمت  بد ماجرا این بود که سه تا از دندان های شما عصب کشی نیاز داشت.. اونروز خاله و خانم دکتر دندان شما را پانسمان  کردند و برگشتی خونه ...وقتی من و پدر را دیدی تازه دردهایت یادت اومد و کلی برامون گریه کردی ...

 

دو سه روز بعد ما بردیمت کلینیک و از کل دندان هایت عکس گرفتیم و بعد رفتیم  مطب کار خاله مهسا و کلی با خانم دکترت مشورت کردیم و اخر نتیجه این شد که پنج شنبه اخر هفته ببریمت کلینیک تخصصی که خانم دکتر با بیهوشی کار دندان هات را تموم کنه...تا پنج شنبه خیلی به ما سخت گذشت

صبح پنج شنبه با خاله مهسا و یایا فروغ و من و پدر و شما رفتیم بیمارستان ... تا من و پدر کارهای بستری کردن شما را انجام بدهیم شما با خاله رفتی بالا و لباس های مخصوصت را پوشیدی...خدای من امیدوارم دیگه تو را تو لباس بیمارستان  و اتاق عمل نبینم..خوب چون خاله باهات بودم دلم کمی اروم بود ولی از پشت در صدای گریه ات را میشنیدیم که نمی ذاشتی آمپول بیهوشی بهت بزنند ...خاله تعریف کرد اخر هم با ماسک بیهوشت کردند

عملت دوساعت و نیم طول کشید و تا به هوش بیایی تقریبا یک ساعت دیگه هم ما پشت در منتظر بودیم ..بعد از ریکاوری اوردند بخش و ما دیگه پیشت بودیم ..هنوز بی حال بودی و کل دهن و لبت ورم شدید داشت ..خاله گفت مال دستگاهی است که دو ساعت دهانت را باز نگه داشته تا خانم دکتر کارش را انجام بده ..بعد از حدود 45 دقیقه دیگه از بس صدای گریه بچه های دیگه میومد از دکتر خواستیم شما را ترخیص کنه و ببریمت خونه ...دکتر قبول کرد و ما شما را اوردیم خونه ...دو روز بعد از عمل دیگه کامل کامل ورم صورت و لبت تموم شد و وضع کلی و اون حالت خماری بدنت از بین رفت و دوباره شدی اون دختر شیطون مامان و بابا

یادم رفت بگم تو این عمل  شما دو تا دندان عصب کشی کردی ..یک دندان فقط پر کردن داشتی ..هر سه تا دندونت را روکش کردند.. یک دندان شکسته داشتی برش زده و صاف و صیقلی شد.. کامپوزیت و ایمپلیمنت و سفید سازی دندان ها انجام شد..خلاصه هرچه محکم کاری بود برات تمام و کمال انجام شد...هزینه عملت و اتاق بیهوشی هم قابلی نداشت با کلی پارتی بازی و وجود خاله مهسا یک میلیون و سیصد و پنجاه تومان برامون آب خورد.

باز هم از حمایت های یایا فروغ و خاله مهسا و احوالپرسی های چند روزه عمو و عمه هاو بابامنصور و مامان افسرو دیگر اقوام متشکریم.. دوست دارم یک عالمه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شازده پاشا
11 اسفند 92 13:48
چه دخترخوبی افرین .مابااین سن وسالمون ازدندونپزشکی خوشمون نمیادولی ماشالااین دختره گل چه خندون وخوشحاله من امروزباوبلاگتون اشناشدم اگه دوست داشتین بهماهم سربزنیدخوشحال میشیم