زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

1.گلچین آلبوم سال اول تولد

1387/12/21 15:47
نویسنده : مامان مرضیه
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اولین روز در بیمارستان ماکاروس

اولین سال نو و  سفره هفت سین

مراسم  نام گذاری و اذان گویی دخترم توسط جناب بیگدلی ( سفیر محترم در قبرس)

مراسم  اذان گویی  و نام گذاری دخترم توسط جناب  بیگدلی

 ( سفیر  ایران در قبرس - 2009)

  

 

  

 

 

 

یایا فروغ و خاله مهسا و دایی مهدی برای تولد شما یک ماه پیش ما بودند. روزهای قشنگی بود و آمدن یک گل زیبا مثل شما روزهامون را زیباتر کرد.

دوست دارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان علی خوشتیپ
27 شهریور 91 15:13
عکسای خوشگلین
راستی اون وبت مگه چی شده بود.من میتونستم واردش بشم ها...


خانمی نظر نمی شد گذاشت و کلی اشکالات فنی دیگه ...منم تصمیم گرفتم بیام اینجا که پشتیبانی خوبی هم داره
مامان سانلی
27 شهریور 91 17:46
منم رمز؟لطفا؟
مامان امیر علی
27 شهریور 91 18:17
ناراحت شدیم عزیزم نیومدید پیش ما ایشاله همیشه شاد باشید
نایسسل
27 شهریور 91 19:00
سلام گلم خوبییییییی
همه چی عالی شکر مهربونم
چشم گلم حتما از این به بعد این وبت میام گلمم
مرسی بابت رمز جدید خانوم خانوما
من نتونستم پیدات کنم
elnaz nabipoor رو ببین نمیتونی بیابی منو اد کن
گشتم نبودی



حتما اد می کنمت
نایسسل
27 شهریور 91 19:00
دختر ماهتوو ببببوسس چه عکسای خوشگلی گلمم
مامان امیر مهدی
28 شهریور 91 2:04
سلام گلم عکسهات مثل همیشه قشنگ بود
میبوسمتونراستی اهواز اومدین؟


گلم سلام
اومدم فقط برای چندین ساعت که همه اش در دانشگاه شهید چمران طی شد
مامان رهام
28 شهریور 91 10:29
سلام مرضیه جون.وای دیونه شدم اینقد اومدم واست نظر بزارم و نشد........خدا رو شکر که الان می تونم برات بنویسم که چقد دلم براتون تنگ شده بود.......همدان هم اومدید؟مرضیه جون چرا وبت به مشکل خورد نگران شدم یه وقت وب رهامم به مشکل بخوره ؟مطالبت که حذف نشده؟زهرا جون چطوره خوبه از طرف من و رهام محکم روی ماهشو ببوسچقد خوشگلن عکساتون چقد فنقل بود عروسک خانوم


سلام گلم
از همدان رد شدیم ولی توقف زیادی نداشتیم ... منم دلم برای شما تنگ شده ... وبلاگ قبلی دختر توی سایت دیگه ای بود برای همین دارم همه را دوباره در نی نی وبلاگ می نویسم تا سی دی آن را هم تهیه کنم ... مدیریت نی نی وبلاگ عالیه
عمه ی آتنا
28 شهریور 91 11:10
به ما هم رمز میدین؟
مامان فری
28 شهریور 91 11:10
سلام خانومی عکسای قشنگین


مرسی گلم
هانیه صفری
28 شهریور 91 17:22
سلام ممنونم به من سر زدین اما شما اومدین وبلاگمو ببینین یه ایراد بگیرین!!؟؟!؟ ولی ایراداتتون زیاد بد هم نبود ها ولی کلاً همون حرف اولو تکرار می کنم GooD Bye
هانیه صفری
28 شهریور 91 22:58
روز دختر بر دخی شما هم مبارک
عمو امیر و زن عمو ندا
4 مهر 91 9:06
عمو امیر و زن عمو ندا فدایت روز به روز خوشگل ترشدی گلم دلمان برایت تنگ شده دوست داریم خیلی...زیاد قربون موهای فرفریت که مثل موهای عمو امیرشه
عمو امیر و زن عمو ندا
4 مهر 91 9:07
قربونه همه عکسهایت مخصوصا آن که سرسفره هفت سین نشستی گلم . منتظره دیدنت از نزدیک هستم پاسخ: عمو امیر و زن عمو ندا خیلی خیلی دوستتون دارم منتظر دیدن شما هستم بوسسسسسسسسسسسسسسسس
عمو امیر
4 مهر 91 9:07
تیامم عکسهایت خیلی قشنگن کی میای تیشنیت بووسم؟؟ دلم برات تنگ شده پاسخ: ممنون عمو جون منم دلم برات تنگ شده دوست دارم زیاد
خاله مهسا
4 مهر 91 9:12
عزیز دل خاله قربونت برم که اینقدر قشنگی. خیلی دوستت داریم خاله جون. بووووس پاسخ: مرسی خاله گلم منم شما را خیلیییییییییییییییییییی دوست دارم
مامان اریانا
8 مهر 91 7:33
سلام خوبی میشه به منم رمز بدین
رویا
6 فروردین 93 0:48
سلام وبت عالیه میشه به منم رمز بدین
ساعت نیک
7 تیر 96 13:41
یک کمی از این دوستانت رو به من قرض می دی؟ ماشالله چه قدر بازدید کننده ونظر دهنده داری. از بس خوبی