زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

2. تابستان 88 اولین مسافرت گلم به ایران

1388/5/10 15:48
نویسنده : مامان مرضیه
765 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 

من و شما تابستان 88 وقتی فقط 4 ماهه بودید با هم به ایران رفتیم. فرودگاه عمو امیر و دایی شاپور آمدند استقبال و چون شما را تا اون وقت ندیده بودند کلی ذوق کردند.

ادامه مطلب یادتون نره :

عزیز دلم 

من و شما تابستان 88 وقتی فقط 4 ماهه بودید با هم به ایران رفتیم. فرودگاه عمو امیر و دایی شاپور آمدند استقبال و چون شما را تا اون وقت ندیده بودند کلی ذوق کردند.

اصفهان هم که مامان افسر و بابا منصور مهمانی داده بودند و همه فامیل برای آمدن شما جمع بودند. 

  وقتی به منزل عمو امیر رسیدیم از این بغل به اون بغل می شدی و همه می خواستند تو را ببینند . شما هم مثل همیشه با لبخند به همه سلام می کردی .

اصلا غریبی نکردی و همه از این بابت تعجب کرده بودند. خلاصه طی اون 3 هفته ای که ما ایران بودیم کلی مهمونی رفتیم و خیلی خیلی به ما خوش گذشت. البته جای پدر خالی بود چون نتوانسته بود مرخصی بگیره و منو شما تنها به ایران رفتیم. کلی جاهای جالب رفتیم چهل چشمه ، چشمه دیمه ،کوهرنگ و.......

راستی آتلیه رفتیم و کلی عکس های یادگاری گرفتیم. مدیر آتلیه از شما خیلی خوشش آمده بود . می گفت شما یکی از بهترین کارهاش هستید . از من اجاره خواست عکس ها و تابلو های شما را برای تبلیغات استفاده کنه و لی من اجازه ندادم. دلم نمی خواست خدای نکرده چشم بخوری ....

   

برای اولین بار تو ایران بابا منصور به شما دنده کباب داد تا به دهن بکشی با دوغ محلی... شما که خیلی خوشت آمده بود  . آخه قربونت برم هنوز دندون نداشتی و شیر می خوردی . خلاصه از اون به بعد هرکس یک غذایی به شما داد و شما هم خیلی خوب نوش جون می کردی.

خلاصه  که تابستان و تعطیلات بسیار خوبی را گذراندیم. دست همه درد نکند.

تقدیم به تیام  ( زهرای پدر و مادر)

  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان علی خوشتیپ
27 شهریور 91 14:58
سلام عزیزم
رسیدن به خیر
خیلی دلم گرفت که نتونستم ببینمت
باشه آشتی
خصوصی



مرسی دوست دارم یک عالمه
مامان هلیا
27 شهریور 91 15:20
سلام عزیزم خوبین.امیدوارم که سفرتون خوش گذشته باشه.همیشه خوش باشید
مامان علی خوشتیپ
27 شهریور 91 15:36
آدرستون درست شد
مامان سانلی
27 شهریور 91 17:39
سلام به مامانی و دختر گلش. خوش گذشت. امیدوارم همیشه خوش باشین وسلامت. وب جدیدتون هم مبارک. امیدوارم دیگه به مشکل نخورین گلم.
راجع به کلاس زبان هم. باید بگم اسمش تبسمه. هر جایی که سیستمشون فونیک باشه برای بچه های 4 تا ده سال میشه مهد زبان. فکر میکنم تو تهران زیاد باشه. خبر ندارم.
میبوسمتون.



مرسی از اطلاع رسانی

ني ني شكلك
28 شهریور 91 1:07
زهراي ناز لينك شما در ني ني شكلك اصلاح شد عزيزم.
مامان قند عسل
28 شهریور 91 1:12
سلام عزیزم خوش اومدی.منم دوست داشتم ببینمت ولی قسمت نبود.حق داری،میدونم خیلی سرتون شلوغ بوده.انشاله ما میام اونجا همدیگه را میبینیم.


قدمتون روی چشم ..منتظر دیدار تون هستیم
مامان آرینا موفرفری
28 شهریور 91 2:04
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ عزیزم روزت مبارک
مامان امیرعلی جیگر
28 شهریور 91 6:00
رسیدن بخیر.امیدوارم ایران خیلی خیلی بهتون خوش گذشته باشه.
ما که لیاقت نداشتیم شما رو ببینیم مرضیه خانم.
ایشالاخودم میام قبرس میبینمت
خاطراته سال 88 هم که عالی بود.
منتظره خاطرات سال 92 هستیما
راسی با افتخار دوباره لینک شدید


مرسی گلم دوستت دارم
مادر کوثر
28 شهریور 91 8:33
سلام دوستم سفر بخیر خوش اومدین چه عکسای نازی منتظر خاطرات تابستان 91 هم هستیم ما هم بروزیم تشریف بیارید
مامان ستایش و ساجده
28 شهریور 91 9:29
سلام خوشگل خانم
امیدوارم تو وطن بهت خوش گذشته باشه عزیزم
بخاطر همه نظرات دلگرم کنندت ممنونم یه دونه
آدرست رو هم درست کردم تا همیشه با هم باشیم


مرسی بابت توجه و لینک مجددتون
مامان علی خوشتیپ
28 شهریور 91 10:20
روز دختر مبارک عزیزم


مرسی گلم روز دختر شما مرضیه جون هم مبارک
هانیه صفری
28 شهریور 91 10:20
خیلی خوشملی نازی قربونت برم من . . فکر نکنی اینا رو گفتم تا چشم بخوریا!!!
هانیه صفری
28 شهریور 91 10:22
به من سری هم بزنین،اگر نظر بدین لینکینا
عمه ی آتنا
28 شهریور 91 11:09
روزت مبارک خانوم کوچولو


مرسی خانمی روز همه دخترهای خوب ایران زمین مبارک
مامان فری
28 شهریور 91 11:15
سلام عزیزم خوبین ؟امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه
ماشالله زهراجون خوردنیه روی ماهشو ببوس
راستی الان خیلی راحتتر اومدم به وبلاگتون همیشه با مشکل مواجه بودم


باید از مدیریت نی نی وبلاگ تشکر کرد پشتیبانیش عالیه
مامان نیایش
28 شهریور 91 12:25
سلام عزیزم ممنون پیش ما اومدی همیشه به سفر خوش باشید دختر گلت رو ببوس از طرف من روز دختر هم مبارکش باشه و عید شما هم مبارک شاد و سلامت باشیدآدرست درست شد
مامان آرینا موفرفری
28 شهریور 91 16:26
سلام عزیزم مگه میشه شما رو دوست نداشت همین الان لینکتون می کنم
مامان زهرا نازنازی
28 شهریور 91 17:52
سلام خانومی ممنون از حضورتون امرتون انجام شد الهی همیشه شاد باشید
نایسل
28 شهریور 91 18:11
رمرسی گلم درستش کردم الان.. راستی الان باید برم بیرون شب درستش میکنم
نایسل
28 شهریور 91 18:11
منظورم فیس بوک بودا
مامان پریسا
28 شهریور 91 18:24
سلام دوست عزیزم. چه پست قشنگی از خاطرات دخملی وشتید. چه خوب که فامیل تونستن خانمی رو ببینن.
مامان پریسا
28 شهریور 91 18:25
عکسای اتلیه هم خیلی ناز هستن ماشالله به خنده های زهرا خانم گل. راستی من همین ادرستون رو لینک میکنم تا قبلی رو پیدا کنم.
dady
4 مهر 91 9:08
عزیز بابا سلام ،سلام دختر گلممممممممممممممممممممممم دوست دارم یه عالمه امیدوارم که هر وقت که بتونی فارسی بخونی بدونی که من چقدر دوست دارم. i love you so much and wish you all happiness in the world during your all life.