زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

100. تولد تک گلم .. تیام 11 مارس - 21 اسفند

1392/12/21 13:05
نویسنده : مامان مرضیه
889 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ..تک دخترم...همه زندگیم 

 

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 

 

 

تولدت مبارکهوراهورا

 

 

 

 خانمی..تک گلم الان دیگه برات خودت خانمی هستی.. پنج سال گذشت..انگار همین دیروز بود..

دختر قشنگم امیدوارم سالهای زندگیت همه به شادی .. سلامتی و سربلندی  و عاقبت به خیری طی شه ..

 

من و پدر خیلی خیلی دوست داریم.

 

 

اینم عکس شما تو صفحه متولیدن امروز نی نی وبلاگ

دست مدیریت درد نکنه  

پسندها (4)

نظرات (12)

❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
21 اسفند 92 15:57
می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود . عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ... بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...
مامان آرتین
22 اسفند 92 23:06
سلاااااام کجا بودی این مدت!!!!! فکر کردم کلا در این وبلاگو تخته کردی رفتی. خوشحالم که دوبار مینویسی. الان اصفهانی؟چرا خبر ندادی
مامان آرتین
22 اسفند 92 23:08
تولدت مبارک عزیزم.ماشاله واسه خودت خانمی شدی.
مامان سيد محمد سپهر
25 اسفند 92 9:55
سلام عزيزم تولد زهرا جان مبارك
مامان علی خوشتیپ
3 فروردین 93 1:39
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . . سال 93 مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/43852933119448528151.jpg
مامان علی خوشتیپ
3 فروردین 93 1:39
تولد نازدختر با تاخیر مبارک...الهی 120 ساله بشه
مامانی درسا
5 فروردین 93 2:41
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نو مبارک باز کن پنجره را که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گلستان آمد سال نو مبارک
مامانی زهرا
16 فروردین 93 17:16
زهرا جان تولدت مبارک
مامان سودابه
23 خرداد 93 0:15
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک چه عجب شما نوشتی یک حالی هم که ازمون نمی پرسی تولدش مبارک
زهرا مامان امیرعلی جیگر
15 مرداد 93 9:58
با تاخیر تولد دختری مبارک. ایشالا سایتون همیشه بالا سر دختری باشه از خدا فقط سلامتیتو میخوام دوستم
مامان اریانا
24 آبان 93 7:03
سلام گلممممم ماشالله زهرا جونی واسه خودش خانم شده خداحفظش کنه من رمزتون و فراموش کردم میشه دوباره بهم بدین
مامان سودابه
11 اسفند 93 19:30
دیگه سر نمیزنین بهمون.خوبین الحمدالله