زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

71. ماجراهای روز خوب تولد دخترم

1391/12/23 12:08
نویسنده : مامان مرضیه
1,619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تک گل خونه ام 

باز هم تولدت مبارک عزیزم صد ساله بشی 

و اما ماجرای روز تولدت :

ادامه مطلب یادتون نره :

سلام به تک گل خونه ام 

باز هم تولدت مبارک عزیزم صد ساله بشی 

و اما ماجرای روز تولدت :

صبح قشنگت را با نام خدا و دعا شروع  کردی

و بعد آغاز نرمش صبحگاهی :

 

 

 

و بعد آغاز یک گردش بیرون شهری

 

 

و شب هم مهمان یکی از دوستان بودیم که وقتی فهمیدند تولد شماست 4 تا شمع روی کیک گذاشتند و یک تولد کوچولو  ولی خاطره انگیز برای شما رقم خورد 

 

 

و این هم عکس کادوهات ( امسال همه عروسک بود)

 

 

و کادو تولدت از طرف سارا جون و علی خوشتیپ :

 

مرسی از همه کسانی که این روز را برامون خاطره انگیز کردند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

متین مامی ایلیا
23 اسفند 91 14:05
باز هم تولدت مبارک عزیزه دلم عکسات خیلی خوشکل بود، کادوهاتم مبارکت باشه خانم طلا
مامان تسنيم سادات
23 اسفند 91 18:11
زهرا جونم هر روز رو اين جورى شروع ميكنه يا فقط روز تولدش ....؟؟؟ حسابى روز تولدش بازى كرده و بهش خوش گذشته انشاا... كه هميشه سلامت باشى دختر نازم و سالها در كنار مامان و بابا زندگى كنى باز هم تولدت مبارك
مامان آروین
24 اسفند 91 14:15
زهرا جان تولدت مبارک ایشالا شمع 120 سالگیتو فوت کنی امیدوارم همیشه زیر سایه پدر و مادر عزیزت دلت شاد و تنت سالم باشه تـــــــــــــولــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــارک
مامان نیایش
24 اسفند 91 17:25
عزیز دلم بازم تولدت مبارک الهی همیشه لبات خندون باشه دختر نار کادو هات هم مبارکت باشه خیلی قشنگ بود همه عروسکا دست همه درد نکنه خانمی ممنونم از حضورت و کاش آخرین بار نیود تو سال 91 ولی هر جایی که هستید خوش باشید و خوش بگذره کنار خانواده بهترین سال تحویل رو داشته باشید براتون آرزوی بهترین ها رو دارم و عیدتون مبارک
مامان نیایش
24 اسفند 91 17:25
راستی عزیزم قسمت نظرات پست 72 و 73 باز نمیشه خودتون غیر فعالش کردین؟


نه عزیزم بخش نظرات فعال است
مادر کوثر
24 اسفند 91 17:49
عزیزمممممممممممممممممممممممممممم تولد خیلی خیلی مبارک و همیشه شاد و سلامت باشییییییییییییی سال نو پیشاپیش مبارک
ستاره زندگی
25 اسفند 91 1:30
تولدت مبارک خوشگل خانم همیشه و در کنار پدر ومادر خوشحال و شاد باشی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
25 اسفند 91 20:05
زهرا جونم بازم تولدت رو بهت تبریک میگم ایشالا 120 ساله بشی عزیز دلم. کادوهاتم مبارکت باشه.خیلی خوشگلن.دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه.خداوند سایه شونو بالای سرت مستدام کنه که با مهر و محبتشون دختر گلشونو به ثمر برسونن.
مامان امیرعلی جیگر
26 اسفند 91 7:32
به به عجب روزی بوده پس.جای ما خالی تیکه اولشو خوب اومدی اول دعا و نرمش. چه جای باصفایی هم رفتین .همیشه به گردش. راسی جشن تولده یهویی خیلی باحال تر از جشن تولد از قبل تعیین شده است به نظر من کادوهاتم خیلی خوشکلنا دسته همه درد نکنه.
مامان احسان
26 اسفند 91 8:46
سلام عزیز خاله ببخش هزار بار منو ببخش که دیر اومدم تولد گلمو تبریک بگم آخه چند روزی بود که حسابی سرم شلوغ بود حالا میگم خاله جون : تولدت مبارک گل پونه گل عزیز من یکی یکدونه همه ترانه هام پیشکش چشمات دلم میخواد فقط از تو بخونه میبوسمت و برات سالهایی پر از تندرستی و خوشبختی رو آرزو میکنم
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:30
و باز هم تولدت مبارک.واااااااای چه روز خوبی بوده هااا جای ما خالی
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 11:18
به به چه روز تولد خوب و پرانرژی قابلتونو نداشت عزیزم ایشاالله ایران ببینیمتون جبران کنیم
مریم (مامان روشا)
27 اسفند 91 16:02
عزیزم تولدت مبارک ببخشید که دیر شد...سرعت اینترنتم خیلی پایین بود زوردتر نمیتونستم بیام ایشالا زیر سایه ی پدر مادر گلت بزرگ بشی و کنارهم خوشبخت باشین
سودابه
27 اسفند 91 18:34
ببخشید دیر تبریک میگم حالا سال نو وعیدت مبارک زهرا گل گلی جون
عمه ي آتنا
29 اسفند 91 22:43
مبارك باشهههههههههه من اسفنديارو دوس دارم خيلي
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
30 فروردین 92 16:08
زهرا جونم تولدت با تاخیر مبارک ببخشید یه کم در گیر کارهام بودم نتونستم به موقع بیام
مامان رهام
12 تیر 92 15:07
سلام مرضیه جون..خوبید؟وااااااااای نمی دونی چقد دلم براتون تنگ شده بود...چندماهی بود نت نداشتم ...از این به بعدخونه نت دارم زود به زود بهتون سرمیزنم.....تیام عزیزم تولدت مبارک ببخشید خاله رو دیربهت تبریک گفت