زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

14. تعطیلات ایستر سال 2012 - سفر دریایی فروردین 91

1391/1/22 15:58
نویسنده : مامان مرضیه
840 بازدید
اشتراک گذاری

     دختر گلم  پرنسس کوچولوی من 

 در مورد تعطیلات ایستر که با چند خانواده  از دوستامون رفتیم دریا و 6 ساعت روی دریای مدیترانه بودیم.کشتی قشنگی بود و کلی دور جزیره را گشت و جاهای قشنگ و دیدنی جزیره را به ما نشان داد.

 

 ادامه مطلب یادتون نره :

     دختر گلم  پرنسس کوچولوی من

 

 در مورد تعطیلات ایستر که با چند خانواده  از دوستامون رفتیم دریا و 6 ساعت روی دریای مدیترانه بودیم.کشتی قشنگی بود و کلی دور جزیره را گشت و جاهای قشنگ و دیدنی جزیره را به ما نشان داد.

شما و دوستات هم که تا تونستید شیطونی کردید و من هم فقط از ترس اینکه یک وقت توی دریا نیوفتی همه اش دنبالت می دویدم. کشتی سه طبقه بود و شما  هی بالا و پایین می رفتی 

 

یکسری تورهای محافظتی هم گذاشته بودند  دور کشتی ولی شما بچه ها از تورها استفاده میکردید و بالا می رفتید.

 

 خلاصه مامی که آخر سفر کلی دریا زده شد و کلی مریض شدم( از بس بالا و پایین دنبال شما دویدم)

اما شما آخر سفر هم کنار مامان نشستی و حدود 20 دقیقه ای هم خوابت برد.

 

 

 

راستی ناهار هم فیلت ماهی کبابی و سالاد و انواع مزه های خوشمزه قبرسی نوش جون کردی .... مامان از ترس لب به غذا نزد ( می ترسیدم حالم بدتر شود)

بابا متاسفانه توی این سفر قشنگ همراهمون نبود و سرکار بود... دفعه بعدی که بریم دریا مطمئن باش می سپارمت دست پدر و خودم از فضای اطراف لذت خواهم برد. 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مادر کوثر
5 مهر 91 12:13
آی دختر بلا دفعه بعد دیگه مامانی دنبالت بدو بدو نمیکنه همیشه به سفر و دریا گردی کوثر منم در یا و کشتی رو خیلی دوست داره
نایسل
5 مهر 91 12:24
خوش به حالت خاله من عشق در یا و کشتی ام دوبارسوار شدم خیلی خیلی حال میده
الهه مامان روشا جون
5 مهر 91 12:45
عزیز دلمی زهرا گلی.خدا رو شکر که بهت خوش گذشته و لبات رو خندون میبینم.


مرسی
مامان نيروانا
5 مهر 91 13:19
گشت دريايي خيلي ميچسبه ولي نه با وصفي كه توي راه دچارش شدين. البته دنبال بچه ها دويدن هم يه صفايي داره ولي ايشالا همونطور كه گفتين دفعه ي بعد به اتفاق بابايي بيشتر بهتون خوش بگذره. البته زهراي گل هم قول ميده بيشتر شنگولي كنه
مامان آرمان
5 مهر 91 13:28
سلام دوست عزیز خوشحال که تعطیلات را به سفر چند ساعته با کشتی رفتید البته به نظر میاد فقط به خانم کوچولو خوش گذشته.عکسها خیلی عالی بود.امیدوارم که در سفر بعدی بیشتر هم بهتون خوش بگذره.
مریم(مامان روشا)
5 مهر 91 14:23
خداروشکر که بهتون خوش گذشته همیشه خوش باشین
مامانی زهرا
5 مهر 91 16:17
سلام خوشگل خانم همیشه به سفر و خوشی زهرا جون من هم یه بار توی لبنان سوار کشتی شد ولی خوشبختانه از جاش تکون نمیخورد .
البته اینبار حتما وظیفه مهم دویدن دنبال دخملی رم بنداز گردن بابایی و لذت دریا رو ببر



من خودم عاشق دریا هستم ولی باور کنید توی اون تکونهای کشتی و بالا و پایین رفتن های دخترم واقعا حالم بد شد.
مامان آروین
5 مهر 91 16:31
سلام دوست عزیز امیدوارم همیشه شاد و خوش باشید
ني ني شكلك
5 مهر 91 18:48
جاي باباي پرنسس خالي ولي انگار اگه جاي خود پرنسس هم خالي بود به ماماني بيشتر خوش مي گذشت
سودابه
5 مهر 91 21:24
سلام خیلی خوشحال شدم که با وبتون آشنا شدم عزیزم.
وخوشحالتر اینکه می بینم شما در خارج از کشور زندگی می کنید و اسم مطهر حضرت زهرا رو برای نی نی گلتون انتخاب کردید در حالی که خیلی از هموطنان ما در ایران اسمهای غریب غربی را انتخاب میکنن .عسلم امثال شما باعث افتخار اسلام و ایرانید.فقط یک سوال خانمم این اسم توسط پدر و مادر بچه انتخاب شده یا بزرگترها؟ببخشید این ریزه کاریها و فضولیهای من مختص تمام نویسنده هاست.ببخشید
من و نوه گلم محمد متین خوشحال می شییم تشریف بیارین به وبموناگر دوست داشته باشید تبادل لینک داشته باشیم فقط بگین با چه اسمی بلینکمتون .
اگر خواستید لینکمان کنید با اسم میوه دلم محمد متین باشه



با افتخار لینک شدید
مامان امیرعلی جیگر
5 مهر 91 21:45
به به.عجب صفایی داشته دریای مدیترانه.همین اسمشم با صفاس برای ما. ناراحت شدم مریض شدی. نوش جونتون ناهارتون
زهره مامان آریان
6 مهر 91 0:42
ای دختر شیطون یه کاری کردی که مامانی دیگه همراه خودش نبرتت.
ماشالله بچه ها پرانرژی اند .هرچی بازی می کنن خسته نمیشن.فکر مامان ها رو نمی کنن


واقعا بمب انرژی هستند.
مامان رهام
6 مهر 91 10:11
سلام مرضیه جون..........وای 6ساعت رو آب خیلی کیف داره .....امان از دست این وروجکا.............هیچ وقت نمیزارن به ما مامانا اونطور که باید خوش بگذره همش باید دنبال این شیطونکا باشیم
نایسل
6 مهر 91 10:20
ههههه از کا فهمیدی ناقالا
نایسل
6 مهر 91 10:20
مرسی مهربونم
مامان پریسا
6 مهر 91 15:07
هم جای بابا هم جای ما خالی
مامان سانلی
8 مهر 91 11:24
ما مامانا وقتی نی نی دار میشیم دیگه لذت بردن رو باید بوسید و گذاشت کنار و از لذت بچه ها لذت برد. البته به اجبار کار دیگه ای از دستمون بر نمی یاد




اما در کنار اون لذت دیدن شادی بچه ها را داریم که فکر کنم با دنیا دنیا لذت دیگه قابل قیاس نیست
مامان محمد سپهر
8 مهر 91 15:17
عزيزم خوشحالم كه بهت خوش گذشت