زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

17. روز پدر -- خرداد 91

1391/3/21 16:1
نویسنده : مامان مرضیه
499 بازدید
اشتراک گذاری

خانمی روز پدر  است و من تصمیم گرفتم از اینجا به پدر روزش را تبریک بگیم:  ( اول از طرف تو)

    

 

 پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش

 روزت مبارک .

از صمیم قلب دوستت دارم 

 

اما از طرف خودم :

باور کن  روزهای زیادی است که  زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم،

اما امروزهمه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .

همسرم روزت مبارک . . .      

      

ضمنا این ماه تولد مادر بزرگ خوبم هم هست 

فقط خدا می دونه که چقدر دوستش دارم 

یایا فروغ گلم دوست دارم زیاد  

 

تولد تولد تولدت مبارک 

بیا شمع را فوت کن تا هزار سال زنده باشی    

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نایسل
6 مهر 91 12:50
آخی تبریک
ستاره زندگیم
6 مهر 91 14:01
سلام ممنون به وب ماسرزدین ازاین که باشمااشناشدم خوشحالم وبلاگ قشنگی دارین خیلی زیباست خدادخترتون وواستون حفظ کنه
مامان اریانا
6 مهر 91 14:04
ممنون ازپیشنهادت بازم بیاین پیش ما راستی فضولی نباشه میشه بپرسم بچه کجایید
مامان پریسا
6 مهر 91 14:55
سلام خانمی. اینجا که اپ نیست...
فکر کنم ادرس اشتباهه



منظورتون را متوجه نشدم
مامان پریسا
6 مهر 91 17:07
هیچی عزیزم. اخه دیدم نوشته بودید روز پدر من فکر کردم پست خیییییییلی قدیمیه. ولی پست های پایین رو که دیدم متوجه شدم که جریان چیه. دست گلتون درد نکنه که دارید تمام خاطرات زهرا جونو یکی یکی و با حوصله ثبت میکنید.
مامان اریانا
6 مهر 91 21:17
سلام عزیزم بازم اومدم خوبی بلاخره تونستم اریانا خوابیدنوشته های قشنگت رو بخونم خیلی خوب بود ازخداسلامتی ودلی شاد براتون خواهانم شمارولینک میکنم عزیزم
مامان اریانا
6 مهر 91 21:22
من بچه اسلام اباده غربم توشهر زیبای شما زندگی میکنم ولی بعضی وقتها دلم تنگ میشه واسه خانوادم انشاالله شما توکشور قریب دلتنگ نشی
مامان اریانا
6 مهر 91 21:25
چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری
مامان اریانا
6 مهر 91 21:26
به سلامتی اونایی که روز قیامت فقط زمین ازشون شاکیه ، اونم به خاطر سنگینی معرفتشون
مامان محمد سپهر
8 مهر 91 15:13
جمله خيلي قشنگي را تقديم همسري كردي.ممنون
مامان رهام
9 مهر 91 11:17
سلام مرضیه جون هم به همسرت و هم به مادر بزرگ عزیزت تبریک میگم
مادر کوثر
10 مهر 91 16:04
به به به تولد مادر بزرگ و روز پدر مبارررررررررررررررک
مامان نيروانا
11 مهر 91 13:36
همه روزمون ميتونه به ياد هم چراغون باشه. روز بابايي مبارك. هميشه تكيه گاه امن و آرامشتون باشن الهي. چه تصادف جالبي! پست بهترين پدر دنيي ما و روز پدر شما