زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

22. دخترم در نمایشگاه بین المللی قبرس اروپایی - July 2012 ( تیر ماه 91)

1391/4/15 16:4
نویسنده : مامان مرضیه
737 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر گلم در نمایشگاه بین المللی امسال کلی به شما خوش گذشت 

کلی شیطونی و بازیگوشی کردی ... کلی کادو گرفتی ... کلی شیرینی و شکلات خوردی ... آخر شب هم خسته و کوفته، درخواست پیتزا کردی و پدر هم برات از پیتزا هات « پیتزای سبزیجات » سفارش داد...

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان ستایش و ساجده
7 مهر 91 14:32
سلام ممنونم عزیزم از اینه به ما هم سر زدی چقد تو این عکسها خوشگل شدی ناناز خانم مامانی دست شما هم بخاطر این وبلاگ قشنگ درد نکنه
مامان آرینا موفرفری
7 مهر 91 15:44
خصوصی داری عزیزم
مامان آرینا موفرفری
7 مهر 91 16:04
عزیزم بازم خصوصی.
مامان امیرعلی جیگر
7 مهر 91 16:07
برات میل کردما.کاملا خصوصی ببینشون.
نایسل
7 مهر 91 17:05
چه عکسای قشنگی عزیز دلم
نایسل
7 مهر 91 17:31
فکر میکنم تو فرهنگ ما این چیزا هست اون وری کسی کار به کار کسی نداره
الهام مامان علی
7 مهر 91 17:40
سلااااااام مامان زهرا جون چند وقت بیش شما محبت کرده بودی به وبلاگ علی سر زده بودی ازت خیلی ممنونم.من شما رو لینک کردم خیلی خوشحال میشم با هم دوست بشیم ماشااله چه دختر نازی داری محکم ببوسش




عزیزم خوشحال میشم ادرس وبت را هم بذاری تا بتونم بهتون سر بزنم.
مامان آرمان
7 مهر 91 23:24
سلام ممنون از لطفتون به ما. همیشه خندون باشی گل دختر خصوصی دارید
الهه مامان روشا جون
7 مهر 91 23:36
ماشالا تو همه ي عكسا زهرا جونم از زيبايي ميدرخشه. خاله جون نوش جونت پیتزا خوردی.
بابای ملیسا
7 مهر 91 23:56
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .




مرسی از حضورتون -- کاشکی ادرس می گذاشتید تا می تونستم بهتون سر بزنم.
مامان نیایش
8 مهر 91 9:53
چه جای قشنگی همیشه خوش باشی عزیزم
مامان احسان
8 مهر 91 10:05
سلام دوستم ممنون که به ما سرزدید شما چه از ما دعوت کنید چه نکنید ما هر روز به شما سر میزنیم گل دخترونمون رو ببوسید
مامان سانلی
8 مهر 91 11:10
به به زهرا جونم .همیشه به گردش و خوشی با سلامتی کامل ایشاا....




جای همگی خالی
مامانی درسا
8 مهر 91 11:22
وای وای چقدر دوباره دیدن شما لذت بخشه عزیزم ...... دخترم چه ماه شده ماشاالله سفر به ایران مامانی خوش گذشت ..... دلم یه ریزه شده بود ...... دوباره میام پستای دختری رو میخونم ..... راستی آدرس هم تغییر میدم هزار تا بوس
مامان محمد سپهر
8 مهر 91 15:10
ممنون كه به ما سر مي زني اين از لطف و كرمتته .نمايشگاه قشنگي بود. بوس بوس بوس براي زهرا جون
الهه مامان روشا جون
8 مهر 91 22:14
مرضیه جون ببخشید عزیزم من تو نظرات همین پست راجع به سئوالی که پرسیده بودی توضیح داده بودم حتی واسه اینکه سردرگم نشی تو وب خودم گفتم که کجا نوشتم ولی انگار نیومده.الان که همه ی پستها رو نظراش رو چک کردم دیدم نیومده. من از سایت زیر استفاده میکنم بری خودت دستت میاد. www.dazzlejunction.com اگر سئوالی بود در خدمتم. راستی یه چیز دیگه شما وقتی نظری رو خصوصی میذاری حتما ثبت نظر به صورت خصوصی رو تیک بزن اون جوری نظر تو قسمت تایید نشده نمیاد و اشتباهی آدم تایید نمیکنه الان شما نظر خصوصی که واسه من دادی من از اینکه گفته بودی خصوصی دارم متوجه شدم وگرنه تاییدش میکردم. دوستت دارم عزیزم.سرتم درد اوردم. زهرا گلی رو ببوس. منو در جریان بذار که نظرم اومده یا نه.چون ممکنه یادم بره بیام چک کنم.
متین مامی ایلیا
9 مهر 91 0:54
سلام عزیزم خوبی؟ خیلی ناراحت شدم که وبتون بهم ریخت ایشالا این وبتونم مثل قبلی پر از خاطرات قشنگ زهرا جون بشه
مامان رهام
9 مهر 91 12:22
به به چه نمایشگاه توپی
مامان قند عسل
9 مهر 91 20:34
وای چه جای قشنگی.انشااله همیشه لبتون خندون باشه.
زهره مامان آریان
9 مهر 91 22:34
چه جای جالبی.کاش بچه های ما هم همچین سرگرمی های داشتن. همیشه خوش باشید
مادر کوثر
10 مهر 91 16:02
سلام مامانی مرسیییییییییی عالی بود راستی آدرس رو اشتباه وارد کردین و فکر کردم فیلتر میلتر شدین
مادر کوثر
10 مهر 91 16:07
راستی عیدتون هم مبارک پیش ما هم بیاید بروزیم
مامان پریسا
10 مهر 91 20:31
سلام گلم. ببخش دیر اومدم. نتم قطع شده بود. چه جای قشنگی. اون ظرفای اب خیلی خوشکلن. خوش باشی زهرا جونم.
نایسل
11 مهر 91 12:58
خوشحالم میتونم خوشحالت کنم عزیزمممم همیشه بخندی عشقممم
مادر کوثر
11 مهر 91 13:31
سلام سلام مرسی از نظرات خوشگلتون ما بازم آپیم
مامان نيروانا
11 مهر 91 13:40
نمايشگاه و بازديد ازش رو خيلي دوست دارم. خصوصاً اين نمايشگاهي كه به نظر مياد ديدني و جذاب هم بوده. زهراي گلم كه كلي فعاليت كردي و جايزه گرفتي. آفرين بهت.
مامان امیر مهدی
11 مهر 91 14:15
عزیزم چه عکسهای نازی گرفتی کادوهات هم مبارکت باشه گلم زیاد شیرینی نخور ضرر داره
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 14:35
عزيزم اين نظر لطفته اسم كلاسش گل فرزياست اما خب چون سخته محمد ما هنوزياد نگرفته.گلم خودت گلي براي همين همه را به چشم خودت مي بيني. [Web] - [E-Mail]
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 14:36
ديشب دونه هاي ذرت را در ماكاروني ريختم خيلي خوشمزه شد.
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 14:38
عزيزدلم بايد بچه ها از گذشته كشورشون اطلاع داشته باشن.ومن دوست دارم با محمد سپهر از همين حالا صحبت كنم.عزيزم خوزسنتاني ها آدم هاي خونگرمي هستند.من هم تازه اين كتاب را ديدم ولي كتاب خوبي هست بايد خواندنش را شروع كنم.حتما آن كتاب را نيز مي خوانم
الهه مامان روشا جون
11 مهر 91 15:24
سلام مرضیه جون.ببخشید اصلا متوجه نظر خصوصیت نشدم.میشه بیشتر توضیح بدی؟ راستی مبارک بک گراند
مامان احسان
11 مهر 91 15:43
سلام عزیزم ممنون از لطفت احسان هم از دعای شما بهتره خدارو شکر . زهرا جان رو ببوسید