زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

21. خبر برنده شدن شما در مسابقه و عکس شما در ویترین نی نی وبلاگ

1391/4/15 10:43
نویسنده : مامان مرضیه
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم فقط اومدم بنویسم که در مسابقه«اتاق من در نی نی وبلاگ»  شما هم جزو 25 برنده بودی،شما توی مسابقه ششم شدی  جالب بود 

البته من که از این مسابقه خیلی خیلی لذت بردم 

جایزه این مسابقه یک هفته عکس شما در ویترین نی نی وبلاگ است حتما عکش را می ذارم  تا یادگاری بمونه 

من این عکس شما را فرستادم برای ویترین 

 

  

کلی ایده اتاق گرفتیم برای خودش ژورنالی بود

لینک مسابقه را گذاشتم جهت مشاهده و ایده گرفتن  در آینده برای خودم و دوستان و اقوام

http://mosabeghe.niniweblog.com/ برندگان مسابقه اتاق من -- قسمت مسابقات ... مسابقه 13

 

 پی نوشت : 

بلاخره عکس شما هم در هفته دوم  مرداد ماه در ویترین نی نی وبلاگ قرار گرفت

این جایزه شما در مسابقه « اتاق من» است

عکس شما برای مدت یک هفته در ویترین نمایش داده خواهد شد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پریسا
14 مهر 91 13:30
چه جالب پریسا هم نفر 4 شد
مریم(مامان روشا)
14 مهر 91 19:24
الهه مامان روشا جون
14 مهر 91 23:13
مبارک باشه.مامانی رتبه بندی نبوده.همین جوری نوشته بودن.
مامان نیایش
15 مهر 91 9:11
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 9:18
ما که قبلا تبریک گفته بودیم ولی بازم تبریک .ایشالا اطاقه عقدت
متین مامی ایلیا
15 مهر 91 14:46
من یادمه زهرا جونی بازم افرین دخمل طلا
مامان سانلی
19 مهر 91 10:55
امیدوارم همیشه و همه جا برنده باشی و موفق عسلم