زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

24. شیطونیهای دخترم زمان رفتن به فروشگاه و خرید

1391/5/2 10:38
نویسنده : مامان مرضیه
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمی

فصل حراج های تابستانی که میشه  من  هم که عاشق خرید  و از این فروشگاه به اون فروشگاه 

 شما وقتی با من می آیی خرید فقط یک ساعت اول همراهی میکنی

ادامه مطلب یادتون نره :

سلام خانمی

فصل حراج های تابستانی که میشه  من  هم که عاشق خرید  و از این فروشگاه به اون فروشگاه 

 شما وقتی با من می آیی خرید فقط یک ساعت اول همراهی میکنی

ولی زود خسته می شی و می گی حوصله ات سر رفته و می خواهی بری قسمت بازی مخصوص  بچه ها  یا می گی می خواهی برای ساندویج بخوری طبق همیشه ماهی و چیپس و میلشیک 

برای همین ، همیشه خرید های من نصفه نیمه است

 میشه لطفا کمی همکاری کنی شیطون کوچولوی من 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وای جونم .......عاشق این نشستن و کتاب خوندنت هستم 

 

امروز که رفتیم مال قبرس، یک فست فود جدید افتتاح شد به نام tako bell یک فست فود مکزیکی که نکته جالبش این بود امروز توی 30 کشور همزمان شعبه های جدیدش را باز کرد

من از این سالادش خیلی خیلی خیلی خوشم اومد البته تندی غذا و سالاد را خودت می تونی انتخاب کنی

 

من تندی معمولی را تست کردم ( کمترین تندی، ) بعد از این تندی که من تست کردم هنوز سه درجه بیشتر داشت .... من نمی دونم کی می تونه تحمل کنه و لی خوشمزه بود ... جای همه خالی

 

توی پارک جلوی مال قبرس دخترم داشت بازی می کرد من یک دفعه چشمم خورد به تابلو ها  نور زیاد بود نتونستم خوب عکس بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد سپهر
12 مهر 91 14:59
عزيزم بچه ها همين طوري ان ديگه شيطون و بازيگوش مگه مي ذارن خريد درست و حسابي كنيم.
مامان علي خوشتيپ
13 مهر 91 14:58
واي منم عاشق خريدم...به خصوص تو حراجيها قربون شيطونياتو و كتاب خوندنت بشم...ماشاالله يه گوله نمكه ميگم اون بچه ها خوابيدن اونجا؟ وااااي دهنم آب افتاد از سالاد تنده ايشاالله هميشه به گردش دوست ناز و خوشگلم
مامانی درسا
14 مهر 91 2:21
حراچی باشه و خانم ها خرید نرن ...... ما همه عاشق خریدیم مگه این فسقل نی نی ها میزارن ......... ولی نوش جونتون غدا هایی که خوردین و همین طور خریدتون و گشت توی شهر ...... خوش باشین دختری گلمو ببوس
زهره مامان آریان
14 مهر 91 18:43
نوش جونتون.منم غذای خیلی تند نمیتونم بخورم ولی بعضی ها واقعا با علاقه می خورن. خوش باشید
مریم(مامان روشا)
14 مهر 91 19:20
به به خرید جای مارو خالی کنید مخصوصا تو حراجیاشون