زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

25. ماجرای دیدن ساشا ( دوست مهدکودکی ات ) در مک دونالد

1391/5/3 10:40
نویسنده : مامان مرضیه
399 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش وقتی از مال برمی گشتیم برای ناهار شما را بردیم مک دونالد .....

مثل همیشه فیش و چیپس و میلشیک سفارش دادی ... اما تا اومدی شروع کنی به غذا خوردن چند تا میز اون طرف تر دوست مهد کودکی ات را دیدی ...  مرتب به من می گفتی ماما ساشا اینجاست ... من هم که هنوز میز های کناری را ندیده بودم می گفتم نه مادر جان ساشا رفته خونه اشون و دوباره توی مهد همدیگر را می بینید

اما یه دفعه دیدم شما از میز خودت و ساشا هم از میز خودش اومدید پایین و خیلی رومانیک همدیگر را بغل کردید و می بوسیدید  ( پدر گفت مثل اینکه چند ساله همدیگه را ندیدند ....  )

خلاصه دیگه نه ساشا غذا خورد و نه شما و هر دو رفتید محوطه بازی مک دونالد ...  اونروز ما دقیقا سه ساعت مک دونالد بودیم و آخرش هم به زور شما دو تا را از هم جدا کردیم 

خواهر بزرگ ساشا که من واقعا دوستش دارم هم  از شما مراقبت می کرد و آخر سر هم مرام نشون داد و با پول تو جیبی خودش شما ها را به بستنی دعوت کرد ... پدر هر چی خواست پول بده مادر ساشا مخالفت کرد و گفت دخترش خودش بزرگ است و خودش تصمیم گرفته دوست خواهرش را به بستنی دعوت کنه ... 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علي خوشتيپ
13 مهر 91 14:46
آخييييييي چه دوستاي خوبي...دوستيهاتون مستدام نازي واقعا از قيافه خواهر ساشا معلومه مهربون و ماه و خانومه
نایسل
13 مهر 91 18:43
شی دوستایییی داری خاله خوش به حالتتت
مامان آرمان
14 مهر 91 0:19
چقدر خوب که زهرا جون دوستی مهربون داره.امیدوارم دوستیتون تا سالهای سا محکم و برقرار باشه
نایسل
14 مهر 91 10:27
قربونت برم مرسی آره وقتی دونفری هستی مجبوری ککم کم باهم حرف بزنی خیلی چیزای دیگه اتفاق نمی افته مرسی مهربونم چشای خوشملت قشنگ دیده
زهره مامان آریان
14 مهر 91 18:40
امیدوارم همیشه دوستای خوبی بمونید.چه با احساس بغل کردن و عکس گرفتن
مریم(مامان روشا)
14 مهر 91 19:22
چه دوستایی ..آفرین به خواهر ساشا همیشه خوش باشی خاله