زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

26. ماجرای های دخترم در هفته های گرم تابستان مرداد ماه 91 - July 2012

1391/5/11 10:45
نویسنده : مامان مرضیه
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمی

قربونت برم ...اینقدر این دو هفته هوا گرم شده که نگو ... اخبار می گفت توی 40 سال گذشته این مقدار گرما رکورد زده ...                      

خلاصه ما هم توی این گرما از خونه می زنیم بیرون می ریم مال یا مراکز بزرگ بازی که هم شما سرگرم بشی و هم از گرما نجات پیدا کنیم....تازه جدیدا یک مرکز بزرگ سرمایشی هم افتتاح شده که همه می تونند برای فرار از گرما  اونجا وقت بگذرنند.

 

توی این دوهفته گذشته ما دو بار رفتیم بولینگ، بازی محبوب شما ( یک بار تنهایی و یکبار با دوستامون) هر دو بار شما اول شدی و کلی همه برات دست زدند ... نه فکر کنی کسی کمکت می کرد ... جالب بود توپ ها می رفت و تمام مهره ها را می انداخت .... خلاصه ما که کلی به بازی خودمون شک کردیم... حتی میزهای اطراف هم تشویقت می کردند ... شما یک توپ 6 کیلویی داشتی که سبکترین توپ بود و مخصوص بازی بچه ها  .....بهر حال که خیلی خوش گذشت و کلی خندیدیم 

    

دیگه یکی دوبار هم رفتیم مال و ایکیا که اونجا هم کلی شیطونی کردی ... من که خودم عاشق ایکیا و غرفه هاش هستم .... غرفه هایی که از وسایل منزل به صورت نمایی از دکوراسیون خونه درست می کنند و شما می تونید دکوراسیون متنوعی از اتاق ها ی نشیمن ، اتاق خواب، اتاق کودک و حتی آشپزخونه را ببیند...

شما کلی اینجا را دوست داری برای کلی از این اتاق به اتاق دیگه شیطونی میکنی و حتی با من و پدر خاله بازی میکنی و از ما به عنوان مهمون توی این اتاق ها پذیرایی میکنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نایسل
14 مهر 91 11:40
وای چه غرفه های جالبی راستی عزیزممم آفرین همش برنده میشدی
مامان پریسا
14 مهر 91 13:30
سلام
خوبید؟
حالا گرم یعنی چند درجه؟فکر نمی کنم به اندازه شهر ما گرم بشه


دقیقا مثل خوزستان 40 درجه تا 45 درجه بود.
نایسل
14 مهر 91 14:01
مرسی خوشملم
مامان پریسا
14 مهر 91 14:40
چشم عزیزم . ایشالله هرچی زودتر به روز بشید تا از حالو روز زهرا جون با خبر بشیم. فقط بهم خبر بدید من در خدمتم. راستی مامانی؟ 45 درجه یعنی گرم؟؟؟!!! ینجا تا 60 درجه هم میرسه!!!
مامان امیر مهدی
14 مهر 91 15:17
خوش به حالتون که این همه مرکز خرید و سرگرمی دارین ما که
مامانی زهرا
14 مهر 91 16:23
سلام گلم.خیلی به وبلاگتون و البته زهرا خوشکله علاقه مند شدم و اولین وبلاگی که سر میزنم اینجاست . امیدوارم دوستیمون پابرجا باشه. راستی یه سوال داشتم . شما توی اون شهر تنها زندگی می کنید یا با خانواده های اقوام
مامان ستایش و ساجده
14 مهر 91 16:37
سلام خیلی عالی بود قربون شیطونی بازیهاش که عین خودت خوشگل و بامزه بودن همیشه شاد باشی مامانی دست شما هم درد نکگنه بابت بازسازی وبلاگتون خسته نباشید
زهره مامان آریان
14 مهر 91 18:37
امیدورم همیشه برنده باشی خانومی.
مریم(مامان روشا)
14 مهر 91 19:25
الهه مامان روشا جون
14 مهر 91 23:11
عزیز دلم قربون زهرای مهمون نواز خودم برم. خوش باشید. مامانی تبریک آخراشه دیگه. اندکی صبر سحر نزدیک است.
مامانی درسا
15 مهر 91 2:02
زهرای عزیزم حسابی مامان و بابا به تقریح شما اهمیت میدن ها انشاالله همیشه خوش باشی گلم
مامان اریانا
15 مهر 91 7:30
سلام عزیزم خسته نباشی ممنون اومدی به وب اریانا ممنون از پیشنهادتاخرش جواب داد
مامان نیایش
15 مهر 91 9:12
همیشه خوش باشید عزیزم مامانی خسته نباشی و موفق باشی همیشه
زهرا _ مامان مریم گلی
15 مهر 91 9:14
عزیزممممم....خدا حفظش کنه این خوشگل خانوم و .....از طریق وبلاگ آتنا جون باهاتون اشنا شدم....شمام که مثل ما تو غربتین....
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 9:17
آقا عجب صفایی میکنینا.جامون حسابی خالی. راسی پستایی که مینویسی دقیقا مثه همون پستای قبلین..چجوری؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان احسان
15 مهر 91 10:29
سلام دوستم
متین مامی ایلیا
15 مهر 91 14:45
خیلی جالب بود، افرین به این وروجک خانم ماشالا همه کارست ها دستت واقعا درد نکنه مامانی و خدا قئت به این همه پشتکار
مامان امیر علی
15 مهر 91 17:13
ماشاله و مبارک باشه دفتر خاطرات عالی شده موفق و شاد باشید دارم می خونم هنوز خاطراتتون رو کامل تموم نکردم
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 91 9:50
سلام عزیزم خوشحالم که بازنویسی وبلاگ زهرا جون رو به اتمامه واقعا خسته نباشی عزیزم. در مورد پیام خصوصی هم ممنون باشه فعلا صبر می کنم .مرسی که اینقدر به فکرم هستی .
مامان آروین
16 مهر 91 15:10
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
زهرا _ مامان مریم گلی
17 مهر 91 9:35
عزیز دلمممم...من تازه الان دیدم این خوشگل خانوم با مریمی من تقریبا همسنه!با تفاوت حدودا 2 ماه! ببوسش ماشاا.. خیلی جیگره...به دلم نشسته بدجووووور گل من...با افتخار لینکتون کردم...ببوووووس
مامان پریسا
17 مهر 91 10:48
زهرا خانم گل از راه دور روز جهانی کودک مبارکت باشه عزیزم. روی ماهتو میبوسم
مامان سانلی
19 مهر 91 10:53
به به تو چه بازی با کلاسی هم تبحر داری عزیز دلم خوشبحالتونه کلی. میرید ایکیا کلی ایده جدید میگیرین برای چیدمان خونتون اینجا که ازین خبرها نیست باید کلی پول بدی برای دکوراتور که اصلا هم کارشونو بلد نیستن کاملا غیر حرفه ای