زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

35. تعدادی عکس جامونده از قبل از کوتاه کردن موهات -- اکتبر 2012

1391/7/16 10:51
نویسنده : مامان مرضیه
781 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم  

شما اصلا علاقه ای به بستن موهات نداری و دوست داری اونا همیشه دورت باشند اما چون خیلی گرمایی هستی زود هم خسته می شی برای همین تصمیم گرفتم موهات را کوتاه کنم ...البته خودت به من گفتی تا کجا کوتاه کنم ... بعدا عکس های جدید با موهای کوتاه را برات می ذارم .... فعلا چند تا عکس  یکروز قبل از کوتاه شدن موهات .. داشتیم می رفتیم بازارچه خیریه که  هر سال ماه اکتبر برگزار میشه

ادامه مطلب یادت نره :

د  

 

اینجا هم وقتی برگشتیم خونه خودت و عروسکات طبق معمول در حال دیدن برنامه و کارتون هستید ...شما همیشه علاقه داری روی میز یا لبه مبل بشینی..

دوست دارم یه عالمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان رهام
27 مهر 91 12:27
سلام
وای مرضیه جون کوتاه نکن موهاشو خیلی نازه


منم عاشق موهاش هستم موهاش حالت دار هستند ولی خوب بچه است و نمی تونه موهاش را خوب نگه داره از صبح تا عصر هم که مهد است ....
مامان پریسا
27 مهر 91 14:14
حتما کوتاه هم همین اندازه بهش میاد. عزیزم
زهرا _ مامان مریم گلی
27 مهر 91 14:36
واییییییییی خدای من دوست عزیزمممم...نمیدونی چققققققققدر با اون کامنتت انرژی گرفتم من...خیلی دوست دارممممم خیلییییییی

روز دختر به دخملی عسلی ما مبارک(البته با تاخیر)

هدایاشم واقعا محشر بود....مک دونالد من هنوز نرفتم خب فقط همینائی رو میشه خورد که شما گفتی...ولی من ماهی زیاد دوس ندارم...میترسم حتی امتحانش کنم

موهاشم من عاشقشممممم.....ولی برا تنوع خوبه که داری کوتاش میکنی....منتظر عکسای با موی کوتاهشم...بوووووووووس



خوشحالم که دوباره پر از انرژی اومدی گلم
مریم گلی را ببوس ..همیشه بااین روحیه می خوامت
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
27 مهر 91 15:37
عکس های قشنگیه بوس برای زهرا جوننننننننننننننننننننننننن
مامان سانلی
27 مهر 91 16:01
واییییییییییییییی نهههههههههههههههههه دلت اومد کوتاه کنی موهای به این خوشگلی رو البته زهرای ما همه جوره خوشگله ولی واقعا حیفه موهاش خصوصی مامانی
عمه ی آتنا
27 مهر 91 17:22
خصوصی دارین
عمه ی آتنا
27 مهر 91 17:25
مبارکش باشه،حتما موهای کوتاهم بهش میاد عروسک هاش چه علاقه ای به فیلم دیدن دارن
نایسل
28 مهر 91 2:34
عزیزممممممممممممممم کوتاه نکن




دیر گفتید ها ...کوتاه کردم ..نگران نباشید زود بلند میشه دوباره
سودابه
28 مهر 91 15:35
اخ که منم دلم میخواد یک سانتی بزنم والله
مامان امیر مهدی
28 مهر 91 22:18
به نظرم کار خوبی کردی کوتاه کردی چون اینجوری موهاش استقامت بیشتری میگیرن
اون مجسمه کیه که باهاش عکس گرفتن؟


موسس مرکز خیریه ای است که برای معلولین جسمی و ناتوانی های ذهنی هر سال جشن خیریه برگزار می کند ..البته خودش مرده والان خانواده اش کارش را ادامه می دهند
مامانی درسا
29 مهر 91 7:25
عزیزم موهاش خیلی نازه ..... ولی خوب درست میگی .... انشاالله بزرگ شد موهاش رو خودش بلند میزاره .... منتظر عکسای خوشگلش هستم
مامان نيروانا
29 مهر 91 8:25
چه عكساي قشنگي. نازنين زود عكساي قشنگت با موهاي كوتاه هم بهمون نشون بده. خيلي دلم ميخواد اون چهره ي ماهت هم ببينم
مادر کوثر
29 مهر 91 9:22
چه موهای نازی چه عروسکایی چه عکساییی
مامان امیر علی
29 مهر 91 15:02
نه دوست ندارم مو کوتاه بشه خودم خیلی ناراحت میشم بوس عزیزم
مامان محمد سپهر
29 مهر 91 15:18
عزيزم چه فيگوري گرفته گل دخترا................
مامان احسان
29 مهر 91 15:36
سلام حتما خوشگل و نازشدی مامانی ما منتظر عکسهای جدید گل دخترون هستیما
الهه مامان روشا جون
30 مهر 91 0:25
وای نه تو رو خدا مرضیه جون کوتاه نکنی.اگه عکس بعدی موهاش تا رو شونه هاش باشه کمن رسما از سر زدن به وبلاگ امتناع میکنم.گفته باشم.
مریم(مامان روشا)
30 مهر 91 12:12
نازی ...روشا هم خیلی دوست داره موهاش بلند بشه
مامان علی خوشتیپ
30 مهر 91 14:55
ماشاالله به خوشتیپ خوشگل خاله موهاش خیلی خوشگله ولی کوتاهش کنی بهتره...جلوی رشدش گرفته نمیشه و بعد که بزرگ شد میتونه بذاره بلند بشن
زهره مامان آریان جون
1 آبان 91 0:51
حتما زهراجون با موهای کوتاه هم همین اندازه خوشکله.منتظر عکسای جدید هستیم.
مامان معراج
1 آبان 91 12:26
سلام به شما مادرودختر گرامی من نمیتونم وارد مطالب رمز دارتون بشم
مامان قند عسل
2 آبان 91 0:02
راستی خصوصی داری عزیزم
مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:46
سلام عزيزم اگه دوست داشتي بيا عكس محمد سپهر را كه در مجله كيهان بچه هاي اين هفته چاپ شده را ببين
مادر کوثر
2 آبان 91 16:05
پس کی عکس کوتاهی موهای زهرا جونمون رو میذارید؟؟ راستی سلام سلام با پست های جدید بروزیم
مادر کوثر
3 آبان 91 9:50
سلام عزیزم ما هم محتاج دعای خیر شما هستیم فراموشمون نکنیداااااااا
مامان نیایش
3 آبان 91 9:55
وای عزیزم چه عکس های قشنگی چه موهای خوشگلی یعنیموهای نیایش منم اینقدی میشه براش اسپند دود کن مامانی حیف که کوتاهشون میکنی ولی بازم قشنگی
مامان آرمان
3 آبان 91 10:47
سلام موهای بلند که بهت میاد حالا عکسهای با موهای کوتاه را هم بزار ببینیم.
مامان محمد سپهر
3 آبان 91 14:29
سلام عزيزم محمد سپهرم ديگه مشهور شده دوست داشتين شايد امضاء بديم.راستي كي عكس كوتاهي موهاي گل دختري را مي ذارين؟
مامان رهام
4 آبان 91 10:50
سلام اومدم و روی ماهتون وبوسیدمو رفتم
ني ني شكلك
5 آبان 91 7:59
بسیار عالی بود ممنون عید برشما مبارک
سودابه
5 آبان 91 11:42
به هر عیدی که آمد زنده باشی به انوار خدا تاینده باشی روا حاجت در این عید خدایی همیشه خرم و فرخنده باشی عید شما مبارک
مامان امیرعلی جیگر
5 آبان 91 19:33
کوتاه نکن موهاشو حیفههههههه.بچه که بودم موهام از زهرا هم بلندتر بود.مامانم بردم آرایشگاه پسرونه کوتاه کرد.تا چند روز با مامانم قهر بودم.هر دفعه میرفتم امامزاده شهرمون همش دعا میکردم خدا یه کاری کن موهام زود بلند شن راسی اون مجسمههه کیه؟
مهدیار
5 آبان 91 23:29
سلام چه وبلاگ قشنگی داری زهرا جون و چه اسم قشنگی و همینطور سیمای زیبایی مهدیار من خیلی از شما کوچیکتره خواهرش میشی؟ سلام مامان زهرا خوبید؟ اگه دوست داشتید هم دیگه رو لینک کنیم آخه زهرا جون خیلی دوست داشتنی هستند واقعا خوشحال میشم اجازه بدید لینکتون کنم
مامان امیر علی
6 آبان 91 18:16
دلمون تنگید پس کجاییدددددد
زهره مامان آریان
6 آبان 91 22:33
گلابتون
7 آبان 91 8:48
سلام دوست عزیز دختر خیلی زیبایی داری سایت گلابتون نگاه ویژه ای به بانوان داره و از بخش های متنوع، حالب و متفاوتی درس شده حتما به ما سر بزن منتظرتیم www.golabaton.com
مادر کوثر
7 آبان 91 14:12
سلام مامانی عیدتون مبارک با پست های جدید بروزیم
مامانی زهرا
8 آبان 91 10:38
سلام چه خبرا رفتید موهای زهرا جون رو کوتاه کنید دیگه برنگشتید اخه چرا موهاش رو کوتاه کردید ما تازه داریم موهای دخملی رو بلند می کنیم
مامان رهام
8 آبان 91 11:00
سلام مرضیه جون پلیز آپ
ستاره زندگی
8 آبان 91 23:26
موهای خوشگلی داره که مامانی عکس کوتاه شدن موهاش هم برامون بزارین
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 3:09
سلام با جشن تولد امیر مهدی آپم. یادگاری فراموش نشه
مامانی درسا
9 آبان 91 3:30
مامانی خوبی خبری ازت نیست .....
مامان اریانا
10 آبان 91 7:01
سلام عزیزم هروقت میریم سی وسه پل ادم دلش میگیره خشکه خشکه
مامان اریانا
10 آبان 91 7:02
موفق باشی عزیزم منتظر نوشته ها وعکسای جدیدت هستم
مامان اریانا
10 آبان 91 7:03
چشات قشنگ می بینه وبلاگ شماهم خیلی قشنگه
مامان نيروانا
10 آبان 91 9:04
اومدم ببوسمت برم زهراجوني.
مادر کوثر
10 آبان 91 9:58
«نیمه ذی‏ الحجه» است و ملائک مشتاق به خاک آمده‏ اند تا قدم‏ های آسمانی دهمین بهار از راه آمده را بوسه‏ باران کنند... میلاد امام هادی (ع) مبارک



عیدتون مبارک
وانیا باستان پور
10 آذر 91 14:11
عزیز دلم فدای دخمل نازت من اون لباس رو سال87 دادم برا وانیا(هدیه با شکوه خدا) دادم بافتن الان شاگردم نمیدونم کجاست اتفاقا اون سالی که این رو بافتم خیلی ها سفارش دادن و براشون بافتن اگر تونستم کسی رو پیدا کنم که برا دخمل گلت ببافه چشم رو جفت چشام حتما میدم براش ببافن در ضمن چشمای شما باسلیقست که من رو با سلیقه میبینه


مرسی گلم ... متشکر از توجه شما
پریسا
13 آذر 91 21:34
عاشقتم عروسک خوشکلم انشاالله همیشه شاد باشی


عمه جون دوستدارم خیلیییییییییییییییییییییییییییی