زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

40. پخت پای زیتون در مهدکودک - نوامبر 2012

1391/8/13 9:50
نویسنده : مامان مرضیه
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

اول یک خاطره جالب:

بعد از اینکه از مهد اومدی خونه داشتم غذا را آماده می کردم گفتی می خواهی انگور بخوری و از من یک پیش دستی بزرگ خواستی ... چند دقیقه بعد که من از آشپزخونه اومدم بیرون دیدم گریهگریه ....وای شما انگور را گذاشتی توی پیش دستی و داری با پا اونو له می کنی ...گفتم داری چکار می کنی ؟!!! سوالسوال  گفتی مامان جونم دارم برات آب میوه می گیرم !!!!

  من که از تعجب دهنم باز مونده بود ...بعد متوجه شدم اونروز توی مهد برای شما فیلم گذاشتند و شما طرز تهیه ( نوشیدنی محلی اینجا ...ش را ب ... ) را دیدی و الان داری مثل اونها به قول خودت آب میوه می گیری ..حالا من مونده بودم چطوری برات توضیح بدم ..خلاصه دوباره فرداش اومدم مهد و موضوع مسلمان بودن مون رابرای صد هزارمین بار براشون توضیح دادم... 

این هفته خوشبختانه آموزش پخت « پای زیتون » را داشتید و از دو روز قبل مواد اولیه را با خودتون بردید ..عصر که به خونه اومدی پای کوچولوی خوشمزه ات دستت بود و گفتی برای من و پدر آوردی ...خیلی خوشمزه بود ... دستت درد نکنه عزیز دلم ...تمام عصر  داشتی توضیح می دادی چطور بادست های کوچولوت همه چیز را با هم مخلوط کرده بودی و بعد با کمک مربی هات توی قالب ریخته بودید و گذاشتید توی سینی مخصوص فر ... بعد گفتی النی « مدیر  مهد » سینی را گذاشته توی فر و وقتی آماده شده همه همراه با شیر و آب میوه از دست پخت خودتون خوردید و برای خانواده هم یک عدد آوردید..

عزیزم خیلی دوست دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان امیر مهدی
24 آبان 91 12:06
ای واااای چه چیزهایی یاد بچه میدن
مگه کشورتون مسلمان نداره


نه گلم اینجا 99 درصد مسیحی هستند
لیلا مامان پرنیا
24 آبان 91 12:28
پس زهرا جون نه تنها دختر خوشگلی هست اشپز خوبی هم هست ما هم میخوایم..


دخترمون خیلی بااستعداد است
ستاره زندگیم
24 آبان 91 17:11
ممنون اولش متوجه نشدم ولی اومدو وب زهرارودیدم فهمیدم کجای کاراشکال داره
مامان پریسا
24 آبان 91 17:22
حتما از خوردن دست پخت زهرا جون کلی لذت بردی
مامان معراج
24 آبان 91 21:12
وای عزیزم چقد ناز و جالب . قربونت برم


مرسی از حضورتون
سودابه
25 آبان 91 0:38
نوش حان زهزا خانم به مامان یاد بده تا به ما یاد بده



منم خودم باید ازش یاد بگیرم
مامانی درسا
26 آبان 91 3:08
عزیزمی ...... آره دیگه مامان یه کشور دیگه اینطور مشکلاتی هم داره اما اشکال نداره همین که دختری اینقده باهوشه هزار ماشاالله پای زیتون هم نوش چونتون




مرسی گلم
عمه ي آتنا
26 آبان 91 12:12
چه جالب خب بايد همه چيزو ياد بگيرن نوش جونتون باشه دست پخت خانوم كوچولوتون
محمدسبحان و مامانی
27 آبان 91 0:46
ماشاالله به دختر هنرمند خاله . کی بشه واسه ما هم درست کنی خوشگله



مرسی خاله جون
مامان امیرعلی جیگر
27 آبان 91 7:05
چه باحال ساخت ش ر ا ب یاد بچه ها میدن.اینا دیگه کین؟
اما درست کردن خوراکیش خوب بود.افرین به مربیاش
آفرین زهرا جون.از حالا داری کدبانو میشی ها
راسی تریپت خیلی معرکس تو این عکس مخصوصا موهای بازت و کفشت



مرسی از طرز نگاهت
مامان سيد محمد سپهر
27 آبان 91 9:31
دست گل دختري درد نكنه كه براي ماماني خوراكي خوشمزه درست كرده.عزيزم درسته دوري از وطن مشكلات خودش را داره ولي بچه ها از همون كوچكي فرق بين مذاهب را ياد مي گيرند و اين خوبه.چون با تحقيق مي فهمن كه مسلمان هستن.




منم تمام سعی ام همینه که دخترم خودش تفاوت ها را بفهمد
مامانی اوستا و امیر رضاجان
30 آبان 91 15:55
آفرین به زهرا خانم کدبانومون


مرسی خانمی
زهره مامان آریان
30 آبان 91 23:46
زهره مامان آریان
30 آبان 91 23:48
آفرین به آشپز کوچولو.
به نظر من چون با مذاهب دیگه آشنا میشن در نهایت اعتقادات قوی تری پیدا می کنه.
موفق باشی جیگر خوش تیپ خاله


مرسی از دلگرمی هاتون
مامان آرمان
1 آذر 91 23:37
آفرین به خانم کوچولوی کیک بز که با دستهای کوچولوش و با یک تجربه شیرین و ارزشمند تونسته کیک خوشمزه ای تهیه کنه.


اومدم ایران برای همه دوستام درست می کنم
مامان ستایش و ساجده
10 آذر 91 13:47
سلام خوشگل خانم ممنونم از حضورت
مث همیشه خوشگل ناز بودی
مامانی دست شما هم درد نکنه


مرسی از حضورتون