زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

41. ابرها و آسمون زیبا نوامبر 2012

1391/8/19 10:46
نویسنده : مامان مرضیه
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

گلم دلم عزیزم 

امروز می خواهم از آسمون زیبای اینجا برات بنویسم  ...من عاشق آسمون آبی و ابرهای قشنگ این کشور هستم ... جالب اینکه شما هم خیلی به این موضوع علاقه داری ..وقتی ابرهای قشنگ آسمون را می بینی اونها را با انگشت نشون می دی و برای من از اونها قصه می گی ... چقدر دوست داشتم آسمون ایران قشنگم هم به این زیبایی بود ...( کاش آلودگی ها و دود  ماشین ها و گرد و غبارها به همه مردم کشورم هم  اجازه می داد از این نعمت خدا لذت ببرند) روح آدم با دیدن این صحنه ها شاد می شه و فقط قدرت خداست و زبان قاصر از شکر نعمت 

خدا جون یک عالمه دوست داریم

برای دیدن آسمون آبی ادامه مطلب یادت نره:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان امیر مهدی
24 آبان 91 12:03
خوش بحالتون که از هوای پاک نفس میکشید


جای شما خالی
ستاره زندگیم
24 آبان 91 12:22
ستاره زندگیم
24 آبان 91 12:26
سلام عزیزم جالب بود براو مرسی موهاشم خیلی زیباست بهش میاد به جام ببوسش


مرسی از حضورتون
لیلا مامان پرنیا
24 آبان 91 12:30
جای ما هم یه نفس عمیق بکشید ممنون میشیم تو عالم دوستی


این کار هر روزمونه که جای دوستان را خالی کنیم
مامان علی خوشتیپ
24 آبان 91 13:12
خیلیییییییی خوشگلهههههههههه
منم ازاین آسمونا میخوااااااااااااااااااام



واقعا از صمیم قلب می خوام آسمون ایران هم اینجوری بشه ..فعلا جاتون را من خالی می کنم
مامان تسنیم سادات
24 آبان 91 15:59
سلام مامانی تیام جان ....
دختر خانم گلی دارین وبتون رو یه نگاهی کردم و از نوشته هاتون لذت بردم ....
تسنیم من هم سه سالشه و یه چند ماه از گل دخترتون کوچکتره ....


مرسی از حضورتون
مامان پریسا
24 آبان 91 17:20
به جای ما هم لذت ببرید
مامان تسنیم سادات
24 آبان 91 19:05
مامانی جونم باعث خوشحای منه که باهم تبادل لینک داشته باشیم فقط نمی دونم به اسم تیام یا زهرا ...؟؟؟
فکر کنم اسم وبتون هم زهراست زهرا بهتر باشه حالا هر جور مایلین ...




ما را می تونید به نام زهرا دختر دوست داشتمی لینک کنید
مامان قند عسل
25 آبان 91 0:08
خیلییی قشنگه.حسابی لذت ببرین و جای ما رو هم خالی کنید.


خیالتون راحت
جای همه را خالی می کنم
نرگسی
25 آبان 91 0:32
سلام مامانی .. درست اومدم ؟؟ اخه برام نظر گذاشته بودین ولی ادرستون درست نبود و منم از جای دیگه پیداتون کردم .. مرسی از تبریکتون .. ماشالله زهرا جون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه ..


مرسی از حضورتون عمه جون پرنیا کوچولو
سودابه
25 آبان 91 13:37
وای عزیزم دیشب خصوصی فرستادم براتون.خوب برو خصوصی دوباره می فرستم
ستاره زندگی
25 آبان 91 21:29
مامانی این چند روز اخیر هم هوای شیراز همینجوری بود و بسیار زیبا و پاک و نم نم بارون.... خیلی باهال بود
عکسهاتون هم جالب بود




به به پس از شیراز هم دوست پیدا کردیم
ستاره زندگی
25 آبان 91 21:40
مامانی چرا نمیشه برای پست های" آشپزی" و پست "جمله های زیباتون" نظر بزاریم.




اکثر دوستان گذاشتند ..نمی دونم
زهره مامان آریان
26 آبان 91 0:06
واقعا هم آسمونش زیباست.
راستی مامان زهراجون چرا همیشه اسم منو مینویسی آرمان؟؟؟؟؟؟؟آخه من آریانم




واقعا ...آخه من تو لیست دوستان هم اریان لینکتون کردم ... تو سایت شما و نظرات هم چک کردم ...بهر حال
آریان جون را ببوسید
مامانی درسا
26 آبان 91 3:05
خیلی زیباست .......


جای شما خالی
عمه ي آتنا
26 آبان 91 12:10
سلام ببخشيد كه انقد دير به دير بهتون سر ميزنم
اما فراموشتون نميكنم
عكسها خيلي زيبا بودن واقعا


همین که سر می زنید متشکریم
مامان امیرعلی جیگر
27 آبان 91 7:01
بابا ایول چه ابرایی چه هوایی.انگار میشه با دست گرفتشون

نکته:اونجا هم لاستیک میندازن تو تیر چراغ برق؟؟؟؟؟؟؟(عکس 4)
من فکر میکردم این کارا فقط ماله بچه های ایرانه



جای شما خالی

ضمنا اونها لاستیک نیست .. اینها وایر های اضافی برق هستند که در هنگام نصب بیشتر استفاده میشند...شکلشون غلط انداز بود ...ولی کلی از دقت نظرت لذت بردم
مامان سيد محمد سپهر
27 آبان 91 9:28
عزيزم منم عاشق ابرهاي قشنگم ولي اگه خيلي ها مراعات كنن آسمون تهران ما هم قشنگه ! هرچند ايران آسمونش قشنگتره! اينو گفتم كه دلت ايران را نخواد!




مسلما ایران من زیباست فقط باید این زیبایی ها را حفظ کنیم و به بقیه نشون بدیم
مادر کوثر
29 آبان 91 7:02


آفرییییییییین به آشپز کوچولووووووووو

واقعا برای درست کردن ش ر ا ب از پاهاشون استفاده میکنن؟؟؟



یک سری کارگاه های محلی هستند که برای گرفتن این نوشیدنی اصیل باید توی بشکه های بزرگ برندو انگورها را با پاهاشون له کنند ( کاملا استرالیزه است) .... S
مادر کوثر
29 آبان 91 7:03
ممنونم عزیزم
عکسای زیبایی هس
دلنوشته شما هم زیباترش کرده



خوشحالم که سر زدید
مامان نيروانا
29 آبان 91 11:34
چقدر قشنگه آسمونش خداي من!!!! ابرا انگار دارن ميان تنگ دلت. نوش جون دلتون عزيزم. زهرام رو ببوس. ميگم موهاش رو يه كوچولو كوتاه كردي مرضيه جون،‌مگه نه!
همه جوره خوشگله گل دخترت. ببوسش

جای شما خالی

بله می تونید به پست شماره 36 مراجعه کنید ..اونجا گفته بودم می خواهم موهاشو کوتاه کنم
مامان تسنیم سادات
29 آبان 91 11:35
باز این چه شورش است که در خلق عالم است ...
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است ...
ایام عزای سالار شهیدان تسلیت باد ...
التماس دعا از شماو تیام گلم ...



محتاجیم به دعا
مادر کوثر
29 آبان 91 15:48
بروزیم
زهره مامان آریان
30 آبان 91 0:06
مامانی اوستا و امیر رضاجان
30 آبان 91 15:51
به به! چه لطافتی. واقعا اسمون خیلی از نقاط ایران اینروزا زیباست چون که اینروزا اکثرا ابریه و بارونی..
مامانی زهرا
1 آذر 91 13:32
خصوصی
مادر کوثر
1 آذر 91 13:40
سلام دوستم
کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟
تشریف بیارید منتظریم


حتما سر می زنیم
متین مامی ایلیا
1 آذر 91 15:53
خیلی زیبا بود دستت درد نکنه
ما که تو تهران رنگ اسمون و نمیبینیم، فقط وقتی میرم شمال زیبایی اسمون و میبینم


ارزوی من یک آسمون آبی برای مردم دوست داشتنی ایران
مامان آرمان
1 آذر 91 23:31
چقدر زیبا هستند.ما که خیلی خیلی خیلی کم از این اسمونها داریم.ولی واقعا زیبان.


جای همگی خالی
مامان رهام
2 آذر 91 12:13
به به به چقد زیبا خوش به حالتون جای ما هم نفس بکشید


جای همگی خالی
مامان امیرعلی جیگر
3 آذر 91 9:16
بابا فکر کردم تایره.

چه کنیم بعضی وقتا زیادی تیزبین میشم




ولی واقعا ریز بین هستی
مادر کوثر
5 آذر 91 21:19
سلام مامانی
لینک آهنگ متن وبلاگ

http://night-skin.com/light/code/light15.php


مرسی از توجهتون
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
6 آذر 91 15:25
دوس دوس گلم......
هوای مه آلود همدان هم بسی دیدن داره وقتی مه نیست و همه میدونن چقدر باصفاست...
اما ما فقط ساکنیم اینجاییم و اصالتا بچه کهگیلویه و بویراحمدیم که زیباییهاش بی نظیره....


همیشه خوش باشید هرجا که هستید
ستاره زندگیم
10 آذر 91 21:26
سلام مرضیه جون زهرای دوست داشتنی ما

چطوره ا فرین که سرشاراز انرزی هستی خستگیم رفع شد هروقت میام به وب اریناز سربزنم با نظر شما انرزی میگیرم مرسی عزیزم



خواهش می کنم ...شما لطف داری


مامان آوا
11 آذر 91 12:52
عکسای زهرا خیلی نازن. آسمونم عالیییییییییییییییییی
خوش به حالتون. لذت ببرین از این هوا عزیزم. خوش باشین. راستی اگه وقت کردین به وبلاگ دخمل منم سر بزنین



سلام
ادرس وبلاگتون را نذاشتید ... چطوری سر بزنم؟؟؟؟؟
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 آذر 91 18:35
ایام به کامتان عزیزم