زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

56- فقط چند تاعکس دی ماه 91 -- ژانویه 2013

1391/10/21 13:27
نویسنده : مامان مرضیه
756 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمم عزیزم  گلم 

چون الان فصل امتحاناتم است زیاد نمی تونم به وبلاگت سر بزنم ...امتحاناتم تموم بشه جبران می کنم قلبقلبقلب   الان فقط چند تاعکس از این روزهای اخیر برات می گذارم ...

 ادامه مطلب یادت نره :

سلام خانمم عزیزم  گلم 

چون الان فصل امتحاناتم است زیاد نمی تونم به وبلاگت سر بزنم ...امتحاناتم تموم بشه جبران می کنم قلبقلبقلب   الان فقط چند تاعکس از این روزهای اخیر برات می گذارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

وانیا باستان پور
21 دی 91 13:51
زهرا عزیزم ناز شدی همیشه به خرید
لیلا مامان پرنیا
21 دی 91 16:35
عکسها خیلی قشنگه ناناز خانممامانی امیدوارم تو امتحانات موفق باشی


مرسی
مامانی زهرا
21 دی 91 17:26
مامانی مهربون امیدوارم موفق باشی عکسهای زهرا جون خیلی نازند مثل همیشه در ضمن ممنون که سر زدید و تبریک گفتید
مامان تسنیم سادات
21 دی 91 18:42
خیلی قشنگ بودن عزیز دلم ....
مامانی شما امتحان دارید زهرا خانمی میزاره به درساتون برسین .....؟؟؟؟
انشاا... که موفق باشید خانمی...



زهرا دختر خیلی خوبی است و صد البته همراهی همسر گلم بیشتر باعث پیشرفت میشه
زهره مامان آریان
22 دی 91 9:25
چه عکسای قشنگی امیدوارم شما هم تو امتحاناتت موفق باشی
مامان نیایش
22 دی 91 15:33
مامانی موفق باشی همیشه دخمل گلم چه ناز شده ما اشالله عکس ها ش هم خیلی خوشگلههمیشه به گردش و شادی
مامان امیرعلی جیگر
22 دی 91 18:09
امتحانات هی وای من.ایشالا موفق باشی
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
22 دی 91 19:36
سلام .. افتخار بدید و به وبلاگ فسقِلیه ما هم سر بزنید... خوشحال می شم.
مامان آرمان
22 دی 91 23:34
امیدوارم امتحاناتتون را با موفقیت به پایان برسونید. شاد و خوش باشید
مامانی درسا
23 دی 91 3:05
تمام گردشات همیشه به خوشی عزیزم ...... امیدوارم همیشه خوش باشی ...... سال 2013 هم مبارکت باشه ....... نوش جونت تمام خوراکی ها
مامان شايان
23 دی 91 20:08
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
مامان پریسا
24 دی 91 1:57
خسته نباشی مرضیه جون.موفق باشی عکس های زهرا جون خیلی خوشکل شدن. چه فروشگاه بزرگی حتما کلی اسباب بازی خریدی
مامان سيد محمد سپهر
24 دی 91 8:43
سلام عزيزم دوست داشتي به ما هم راي بده
مامان امیر مهدی
25 دی 91 1:52
سلام مرضیه جون خوبی؟
دختر گلت خوبه؟
روز اربعین رفتم علی مهزیار یادت کردم............
راستی نمیدونم چرا 2 بار اومدم وبت هنگ میکرد.الان هم با ترس و لرز اومدم
عکسها قشنگ بودن
راستی آپــــــــــم


مادر کوثر
25 دی 91 7:56
چه عکسای خوشگل و خوردنییییییییییییییی موفق باشی مامانی
♥ الهه مامان روشا جون♥
25 دی 91 22:25
سلام مرضیه جونم و زهرای نازم.
مامانی امیدوارم امتحاناتت رو با موفقیت به اتمام برسونی.
عکسای دخملی خیلی خوشگل بود به خصوص کنار درخت کریسمس.


امتحانات بلاخره تموم شد
حتما به همه دوستام تک تک سر می زنم
مادر کوثر
26 دی 91 11:50
سلام عزیزم با پست های مسافرت و فرار از آلودگی تهران به روزیم
مریم (مامان روشا)
26 دی 91 16:53
خصوصی داری
مامان تسنیم سادات
27 دی 91 13:50
سلام مامانی جونم .... هنوز درگیر امنتحاناتید .....؟؟؟؟؟ انشاا... که موفق باشید .... زهرا جونم خوبه ...؟؟؟؟ ببوسیدش ....
مامان آروین
27 دی 91 14:05
به به چه عکسای قشنگی فرشته کوچولوی ناز
مامانی زهرا جون ایشالا که تو امتحانات موفق باشی


مرسی .. مرسی ..مرسی
مامانی زهرا
30 دی 91 20:47
موفق باشی دوست خوبم


مرسی مرسی مرسی
مامان قندعسل
1 بهمن 91 1:17
خیلی ناز و دوست داشتنی هستی.
مرضیه جون انشااله موفق باشی.


شما لطف دارید
مامان سانلی
1 بهمن 91 10:44
سلام دوست عزیزم.
امیدوارم امتحانها رو با موفقیت کامل پشت سر بذارین و با فراق بال و سرحال با یه عالمه پست از زهرا عسل برگردین.
دوستون داریم


مرسی از توجه شما
وانیا باستان پور
2 بهمن 91 23:01
عزیزم به ما سر نمیزنید؟


از امروز آزاد شدم از درس و پروژه ...حتما جبران می کنم


مامان تسنیم سادات
4 بهمن 91 10:21
امتحانات تموم شــــــــــــــــــد .......
هووووووووووووووراااااااااااااا .....
امیدوارم با موفقیت امتحانات رو پشت سر گذاشته باشید



امتحانات عالی بود... البته من عاشق درس و کتاب و...هستم
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
4 بهمن 91 16:17
ایشاا.. که زودی بیای.....................
از دیشب تا حالا اینقده تو فکرت بودم که نگو و نپرس
نمیدونم چرا بیمعرفت شدم...
چند بار قبلا اومدم پی احوالت نبودی دیگه یادم رفت
دیشب یهویی گفتم واااااااااااای خدا ...میدونی کی تاحالاست سراغشونو نگرفتم....
الهی شکر
امدوارم امتحاناتتم عاااااااااااااالی بدی
فدای این گلت که همیشه دوستداشتنیه



مرسی ...من هم چند وقت گرفتار بودم ..ولی از این به بعد به تک تک دوستام سر می زنم
مامان ستایش و ساجده
6 بهمن 91 17:36
سلام ممنونم خاله جونی خیلی خیلی لطف کردی
پرهام
13 بهمن 91 12:52
مامان معراج
14 بهمن 91 14:33
سلام خانمی عکسها عالی بود . ببخشیدنمیتونم زیاد بهتون سر بزنم . به خاطر جابجایی خونمون و .... .


مرسی ..امیدوارم خونه نو خوش آستونه باشه