زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

57. من و شما ... ژانویه 2013 بهمن ماه 91

1391/11/6 11:56
نویسنده : مامان مرضیه
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

گلم ...عزیز دلم ...خانمم   

چند هفته ای برات شما نتونستم مطلب بنویسم برای اینکه کلی امتحان و پروژه داشتم. دیروز بلاخره این ترم هم تموم شد  ... و من برگشتم دوباره تا وبلاگت را بروز کنم.

اما خاطرات این چند وقت:

ادامه مطلب یادت نره:

اما خاطرات این چند وقت:

به خاطر درس و مشق و امتحانات من زیاد جایی نرفتیم ولی بعد از اینکه پدر به خاطر پروژه کاری به خارح کشور مسافرت کرد من مجبور شدم  هنگام دو تا امتحان آخرم شما را با خودم ببرم سر جلسه امتحان چشمکچشمک

 

دانشگاه اومدن شما همان و کل کلاس و دوستام سورپرایز شدن همان

 امتحان  اولی که با من بودی ..اول من و شما هم توی کلاس پیش همه بودیم ولی بعد استاد ترجیح داد من و شما به  کلاس کناری رفتیم ... خودم و خودت ...وقتی تو کلاس تنها بودیم شما مرتب از من می خواستی که به شما توجه کنم ...می رفتی پای وایت برد و نقش معلم را بازی می کردی...من هم که به تمرکز احتیاج داشتم ..کلی حرص  می خوردم کلافهکلافهکلافه

 

امتحان دوم کامپیوتر و تبلت و کلی خوراکی برات اوردم ...خدا را شکر اینبار زیاد با من کاری نداشتی و لی مثل امتحان قبل بازهم من و شما توی یک کلاس تنها بودیم .... اینم برای خودش خاطره ای شد 

ولی امیدوارم دیگه تکرار نشه ...امتحان های سخت پایان ترم و یک دختر بچه کوچو لوی بازیگوش ...تجسم دوباره اون هم برام سخته 

بعد هم به اصرار شما رفتیم مک دونالد و توی اون سرمای هوا بستنی سفارش دادی

 

 

قد شما در تاریخ 25 ژانویه 2013  (6 بهمن ماه 91) :    104  سانتی متر

وزن شما در تاریخ 25 ژانویه 2013 (6 بهمن ماه 91):   16 کیلو گرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

لیلا مامان پرنیا
6 بهمن 91 12:16
واااااااااااای منم دلم بستنی خواست آخه خاله یکم شکمو تشریف داره واز عکس بستنی هم لذت میبرهخوشحالم که باز هم به جمعمون برگشتیدبرای زهرا خانم
مامانی زهرا
6 بهمن 91 13:26
خیلی دلمون براتون تنگ شده بود زهرا جون رو از طرف ما ببوسید امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید
مامان نیایش
6 بهمن 91 14:21
وای عزیزم خسته ی امتحانا نباشی چه با مزه که مجبور بودی با دختر کوچولوت بشینی و امتحان بدی موفق باشی همیشه دختر نازت رو هم ببوس
عمه ي آتنا
6 بهمن 91 15:46
اميدوارم كه موفق باشين تو همه مراحل زندگي زهرا شيطونك خب ميخواد مامانش فقط به اون توجه كنه
مامان تسنیم سادات
6 بهمن 91 16:51
چــــــــــه شود ......!!!!!!! اصلا تصورش رو هم نمیتونم بکنم که یه امتحان بخوام بدم اونم با تسنیم ......
چه جوری تونستی یا زهرا امتحان بدی .....؟؟؟؟؟؟
تمرکز آدم بهم میریزه ...مخصوصا اگه درسهای تخصصی باشه ....
به هر حال که بخیر گذشت .... اونم با موفقیت ....
انشاا... که در همه مراحل موفق باشید....


omidvaram faghat taasavor koni vali hich vaght tajrobe nakoni

متین مامی ایلیا
6 بهمن 91 17:16
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا امتحانای مامان مرضیه تموم شد و برگشت
خاطرات امتحان خیلی بانمک بود
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس


vaghean hooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaa
مامان نیروانا
6 بهمن 91 17:28
مرضیه جونم منو ببخش که این مدت برات پیغام نذاشتم. پست قبلیت رو درست 4 بهمن خوندم و تا اومدم نظر بذارم کامپیوترم بازی درآورد و دیگه تا الان نتونستم بیام نت. خوشحالم که به سلامتی درس و امتحانت تموم شده هرچند سخت گذشته ولی خاطره ش شیرین میمونه برات. خدا زهرای عزیزم رو محکم توی دستای خودش نگه داره.قربون قد رعناش برم من


mersi az negaah hamishegi shoma
dargir dars va daneshgah bodam
khoda nirovana shoma ra ham baraton negah dare
مامان آرمان
6 بهمن 91 19:00
سلام
خوشحالم که امتحاناتتون را دادید و دویاره برگشتید.اگرچه شاید با بچه کمی سخت باشه.امیدوارم که موفق باشید.



bavar konid khili sakht bod ke ba vojod zahra ro emtehan tamarkoz konam vali hamsh khatere shod.
زهره مامان آریان
7 بهمن 91 1:19
خسته نباشی از امتحانات.امیدوارم موفق باشی.واقعا امتحانای جالبی بود.فکر نکنم هیچوقت این دوتا امتحان رو یادتون بره.گرچه کمی سخت بود ولی خاطره انگیز شد.
مادر کوثر
7 بهمن 91 7:52
واقعا آفریییییییییییین خیلی سخته و یه پشتکار خاصی میخواد موفق باشید عزیزم
مامان احسان
7 بهمن 91 11:05
سلام گلم ممنون که باز هم سرشار از لطفمون کردی وای چقدر سخت امتحان اون هم با بچه موفق باشی گلم


mersi az negahet
مامان علی خوشتیپ
7 بهمن 91 13:55
سلام عزیزم
خوشحالم که امتحاناتت رو به خوبی سپری کردی .موفق باشی عزیزم.
عزیزم بشه زهرا جون.پس اونم پابه پای شما ارائه پروپزه و امتحان داشته


mresi khanomi
are baraye man ke khosh ghadam bood
الهه مامان روشا جون
7 بهمن 91 14:28
مرضیه جون و زهرای عزیزم خیلی این مدت دلم براتون تنگ شده بود.چند دفعه اومدم وبلاگ که دیدم آپ نکردید منم خودم تقریبا همش درگیر بودم.
خدا رو شکر اکتحاناتت تموم شد گلم اینجوری بیشتر با هم در ارتباطیم و بیشتر از احوالات دخملی و خودت با خبر میشیم و با دیدن چهره زهرا جون انرژی میگیریم.
من نمیتونم یه لحظه هم خودم جات بذارم مرضیه جون .اینکه بخوام با بچه سر کار برم واسم سخته چه برسه به ادامه تحصیل


فقط کار خودتی خواهر من که تو بچه داریش موندم.


mersi az roheieh dadan hat
i love you too

مامان فری
8 بهمن 91 7:48
عزیزم انشالله که امتحانات رو به خوبی سپری کرده باشی ،
روی ماه زهرا جونو ببوس


مرسی ...مرسی
مامان پریسا
8 بهمن 91 15:20
سلام مرضیه جون.
خسته نباشی عزیزم.
ایشالله این ترم هم با موفقیت تمام کرده باشی.


مرسی ..خوب بود من راضی هستم
مامان پریسا
8 بهمن 91 15:20
راستی خیلی سخته که با زهرا خانم دفتید برای امتحان.


برای خودش خاطره ای بود
مادر کوثر
9 بهمن 91 10:21
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.



اعیاد بر شما هم مبارک
ستاره زندگی
9 بهمن 91 10:35
سلام
خدا قوت،منم 5شنبه تموم شد امتحاناتم و راحت شدم.



دست مریزاد به امید موفقیت همه دانشجویان عزیز
ستاره زندگی
9 بهمن 91 10:37
وای چه تجربه با حالی مامانی
امتحان پایانی و بردن بچه.خیلی سخت ولی باحاله
بازم خوبه استادتون قبول کرده
اگه اینجا بود که اصلا قبول نمیکردن

پس چه خوب که اینجا بودم
مامان آترین
9 بهمن 91 19:02
سلام به زهرا جون و مامان مهربونش به ما سر بزنین
مامان تسنیم سادات
9 بهمن 91 22:35
امشب که شب خجسته میلاد است
تسبیح فرشتگان مبارک باد است
شاد است دل آل محمد(ص) اما
بیش از همه دلها دل زهرا شاد است
میلاد امام صادق (ع) تهنیت باد


eid shoma ham mobarak
مامانی درسا
10 بهمن 91 3:28
عزیزم انشاالله امتخانات خوب شده عزیزم ...... این دخملی هم مثل من بستنی خوره نوش جونت ............ منتظر خبرای جدید هستیم .......
مامان طاها
10 بهمن 91 13:36
سلام خوشحالم که بازم میتونم براتون نظر بزارم.
مامان طاها
10 بهمن 91 13:41
سلام امیدوارم تو تمام مراحل زندگیتان و مخصوصا تو درسهاتون موفق باشین.
مامان طاها
10 بهمن 91 13:44
ما شا الله زهرا خانم چقدر با نمک و بزرگ شده بوس برای زهرا جونی.


مامان طاها
10 بهمن 91 13:45
خوشحالم که به جمع نی نی وبلاگی ها پیوستید.


dori be khatere emtehanat bood
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
10 بهمن 91 16:39
فدای قد و بالات خاله خوش اومدی....


mersi
زهره مامان آریان
11 بهمن 91 1:02
گوگولی
11 بهمن 91 15:55
عزیزم اگر مایل بودی برات قالب درست کنم عکس دخترت رو کم حجم کن و برام ای میل کن خانومی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
13 بهمن 91 23:20
موفق باشی عزیزمممممممممممممممم