زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

58. پارک آکروپلیس و ماجرای پاپ کورن خوردن شما

1391/11/12 10:37
نویسنده : مامان مرضیه
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ..خانمم ..عشقم 

دیروز که اومدم مهد دنبال شما، از من خواستی شما را ببرم پارک با اینکه هوا خیلی خنک خنک بود ولی گفتم باشه ... شما  تا از ماشین پیاده شدی گفتی مامان من پول دارم و می خواهم برای خودم خوارکی بخرم و این شد ماجرای یک ساعت خنده و تفریح من و شما در پارک :

ادامه مطلب یادتون نره:

دختر گلم ..خانمم ..عشقم 

دیروز که اومدم مهد دنبال شما، از من خواستی شما را ببرم پارک با اینکه هوا خیلی خنک خنک بود ولی گفتم باشه ... شما  تا از ماشین پیاده شدی گفتی مامان من پول دارم و می خواهم برای خودم خوارکی بخرم و این شد ماجرای یک ساعت خنده و تفریح من و شما در پارک :

از آنجائی که من و شما هر دو عاشق پاپ کورن هستیم همیشه سر این خوراکی با هم درگیریم نیشخندزبان آخه بچه هم اینقدر شکمو ...قهقهه

خلاصه شما پاپ کورن را خریدی از نوعی که من هم عاشقش هستم ..حالا از مامان اصرار که با هم بخوریم و از شما انکار که نه این را من خریدیم و فقط مال منه 

از خودت هم دورش نمی کردی هر وسیله بازی پاپ کورن را هم با خودت می بردی و به مادر  اطمینان نمی کردی عصبانیعصبانی 


عشق منی همیشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان تسنیم سادات
12 بهمن 91 11:31
قربون اون خنده هات ....
همیشه لبت خندون باشه گلم


شما هم همینطور
مامانی زهرا
12 بهمن 91 12:22
طفلکی مامان
ولی مامانی شاید سابقه شما به زهرا جون نشون داده اگه خوراکی رو بده به مامانی دیگه چیزی واسه دخملی نمیمونه
دوستتون داریم خیلی زیاد


آخه من چی توز خیلی دوست دارم
ستاره زندگی
12 بهمن 91 13:00
سلام مامانی
عجب ماجرایی داشتی
خب حتما اگر به شما تعارف میکرد دیگه چیزی برای خودش نمی مونده
آخرش پاکتش که بهتون داد



بله پاکت خالی
مامان نیایش
12 بهمن 91 13:01
خنده هات رو قربون چه ناز شده تو این عکس ها البته همیشه نازه این دخملی منم پاپ کورن خیلی دوست میدارم ببینم راستی این همون چی توز خودمونهنووووووووووووش جون


چی توز شما تحت لیسانس این چی توز اصلی است
من ایران هم چی توز خوردم ولی این مزهاش بهتره
مامان سانلی
14 بهمن 91 0:10
به به چه کیفی میکنن مادر و دختر با همدیگه
ایشاا... همیشه لبت پر از خنده باشه گل قشنگم.
مامانی حتما سابقه ات خراب بوده بچه جرات نکرده بده دستت


مامان ستایش و ساجده
14 بهمن 91 12:21
سلام
ممنونم از حضورتون
پستهاتون عالی بود مث همیشه


مرسی
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
14 بهمن 91 14:02
ای جان چه خنده هایی.دلم ضعف کرد.
مرضیه جون روشای من از الان نمیذاره از پاپکورنش بخورم به سن زهرا جون نمیدونم میخواد چی کار کنه باهام.
مارک پاپ کورنتونم که چی توزه.ایران تقلب کرده یعنی؟
دوستتون داریمخوش باشید همیشه


چی توز یک برند است مثل کوکاکولا یا پپسی و کشورهای دیگه مجوز تولید داخلی را از برند اصلی می خرند ولی باید اسم تغییر نکند برای همین اکثر کشورها چی توز دارند با همون ببر زیبا
مامان معراج
14 بهمن 91 14:35
عاشقتم زهرا جون . امیدوارم زوده زود بزرگ بشی و با خودت صحبت کنم ناز گلی
مامان قندعسل
15 بهمن 91 0:43
نوش جونت عزیزم.
فکر کنم آینده من و آرتین هم اینجوری باشه.
البته فقط در مورد پاپ کورن وگرنه غذا به که لب نمیزنه


نگران نباش بزرگ بشه سر همه چیز با شما رقابت می کنه
لیلا مامان پرنیا
15 بهمن 91 11:15
نوش جونت خاله ما هم همیشه در این مورد با هم در گیریم


می بینم همه بچه ها شکمو تشریف دارند
مامان پریسا
15 بهمن 91 11:34
نوش جون عزیزم.
همشو خودت بخور به مامان ندی هاااااااا

سلام مرضیه جان خوبی عزیزم.ببخش دیر شد اومدنم.


مامان ثمر
15 بهمن 91 15:48
زهرا جونم امیدوارم همیشه لبخند روی لبات باشه


مرسی
مامان رهام
19 بهمن 91 11:55
سلام مرضیه جون به خدا بی وفا نشدم سرم شلوغه و دسترسی به نتم محدود ایشاله کارم سبک شه زود به زود میام پیشتون روی ماه تیام جونو محکم ببوسش دوستون دارم