زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

62. خدای خوب و مهربان

1391/11/20 10:13
نویسنده : مامان مرضیه
965 بازدید
اشتراک گذاری

خدای عزیزم

اون کسی که همین الان مشـــغول خوندن این متــنه، زیباست ( چون دلی زیبا داره)

درجه یکه ( چون تو دوستش داری و بهش نظر کرده ای)

قدرتمند و قوی و استواره ( چون تو پشت و پناهش هستی)

و من خیلی دوستش دارم.

خدایا، ازت می خواهم کمکش کنی زندگیش سرشار از همه بهترین ها باشه.

خواهش می کنم بهش در این زندگی و زندگی واپسین بهترین ها را ارزانی فرما.

خدای مهربانم، کاری کن به آنچه  چشم امید دوخته (آنگونه که به خیر و صلاحش هست) برسه.

خدایا، در سخت ترین لحظات  یاریگرش باش، تا همیشه بتونه همچون نوری در تاریک ترین و سخت ترین  لحظات زندگیش بدرخشه و در ناممکن ترین موقعیت ها عاشقانه مهر بورزه.

خداوندا، همیشه و هر لحظه او را در پناه خودت نگهدار.

خدای بزرگم، هر وقت بهـــت احـــتیاج داشت دستــــش را بگیر ( حتی اگه خودش یادش رفت بیاد در خونه ات و از تو  کمک بخواد.)

 

 

خدایا کاری کن این را با تمام وجود درک کنه : 

هر آن هنگام که با تو و در کنار تو گام بر می داره

و گنجینه یه توکل به تو را توی دلش نگه داشته،

همیشه و در همه حال ایمن خواهد بود.

 

از هم اکنون زمان داه برات شمرده میشه،

در عرض 9 دقیقه حتما برات یک اتفاق خوشایندی خواهد افتاد یا خبر خوشی خواهی شنید

...( نه چون این متن را خوندی ...نه ) 

 

 

 

صرفا یک اتفاق خوش برات خواهد افتاد

به این خاطر که الان توی دلت میگی :

خدایا توکل به تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامانی زهرا
20 بهمن 91 14:20
واقعا زیبا بود توکل بر خدای مهربان
مامان تسنیم سادات
20 بهمن 91 22:24
توکل به خـــــــــــــــــــــــدا ....
مامان احسان
21 بهمن 91 9:33
سلام گلم ممنون از انرژی مثبتت توکل برخدا دوستت دارم
لیلا مامان پرنیا
21 بهمن 91 14:29
واقعا لذت بردم خیلی زیبا بود
مامان علی خوشتیپ
21 بهمن 91 14:30
خیلی متن قشنگیه.ایمیلشم برای من اومد توکل به خدا
مامان احسان
21 بهمن 91 14:37
با یه عکس داغ بروزیم بفرما خواهر
مامان دینا
21 بهمن 91 15:24
سلام دوست گلم تازه با وب شما آشنا شدم پست جالبی دارید موفق باشید به خونه خاطرات دینا منم سر بزنید خوشحال میشم
ستاره زندگی
23 بهمن 91 9:53
سلام مامانی خیلی زیبا و سرشار از انرژی مثبت
مامان ثمر
23 بهمن 91 11:50
زیبا نوشتییییییییییییییی ممنون دلم کلی براتون تنگ شده
مامان سيد محمد سپهر
23 بهمن 91 14:09
زيبا بود گلم انقلاب ما به خاطر نان نبود ، به خاطر قدرت مسئولينش نبود، به روزيم
maman ali
24 بهمن 91 13:35
بدووووو بیا وبلاگم دعوتت کردم به مسابقه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
25 بهمن 91 1:31
توکل به خدا....خیر باشه ایشالا.
مامان نیروانا
25 بهمن 91 10:56
مرضیه جونم سلام، به خدا منو ببخش اینهمه دیر به دیر میام. دوسِتون دارم و همیشه اسمتون رو یادداشت میکنم که سر بزنم ولی ناخواسته دیر میشه. میخونمت همیشه ولی یه وقتایی نظر از دستم میره. تو به بزرگواری خودت ببخش. خدای عزیزم، صاحب این خونه ی عشق و صاحب امتیازش رو در کنار عزیزانشون همیشه پاینده بدار
مامان پریسا
25 بهمن 91 12:35
همیشه و همه جا اول خدااااااا
مامان نیایش
29 بهمن 91 12:27
عالی خدا پشت و پناهتون
مادر کوثر
21 اسفند 91 8:46