زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

64. کفش نو مبارک اسفند 91 - فوریه 2013

1391/12/1 11:25
نویسنده : مامان مرضیه
2,335 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره پروژه خرید کفش تموم شد .

مبارکت باشه عزیزم

ادامه مطلب یادت نره :

 دختر گلم بعد از یکی دو روز بازار رفتن بلاخره کفش های مورد نیاز شما خریداری شد.

نکته جالب این است که کاملا توی انتخاب کفش و لباس مستقل شدی ... این کفش ها انتخاب صد در صد شماست. مرتب به من می گفتی که من می خواهم این کفش ها را بپوشم و باید خودم انتخاب کنم ... بهر حال مبارکت باشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این جفت دمپایی رو فرشی را هم یکی از دوستانمون از زنجان برات سوغاتی آورده بود ..چون تا حالا کفش پاشنه دار نپوشیدی خیلی برات جالب بود.

 

 

 

غیر از کفش چند تا لاک قشنگ هم خریدی باز هم به سلیقه خودت 

ضمنا یک ساعت مچی hello kitty هم خریدی که هم موزیکال بود و هم دیجیتال اما متاسفانه نمی دونم کجا جا گذاشتیم

 :( :( :(

بعد از خرید هم کمی در پارک روبروی مال بازی کردی و بعد هم خسته و کوفته برگشتیم خونه

یک نکته:
آقای شاکلاس یک مولتی میلیارد قبرسی است که صاحب برندهای زیادی در این جزیره است و مال قبرس و حتی فرودگاه بین المللی و رستوران ها و مغازه های زیادی دارند. این میدان را به یاد مادرش ساخته است. 
این مجسمه دقیقا عکس مادرش است که وی را در آغوش گرفته است. من واقعا این  پارک و مجسمه را دوست دارم.
مادر همیشه و همه جا بزرگ و دوست داشتنی  است.قلبقلبقلب
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان علی خوشتیپ
30 بهمن 91 15:34
خیلیییییییییی کفشات نازه عزیزم.مبارکت باشه
ای جان،چقدر لاک.منم عاشششششششق لاکم.هرچند نمیشه خیلی استفاده کنم


زهرا هر قوت لاک میزنه اصرار داره برای من هم بزنه ..اون از یک طرف برای من لاک میزنه من از طرف دیگه با استون پاک میکنم ..بعد میگه مامان چرا لاک دوست نداری و من می مونم چطوری توضیح بدم
مامان علی خوشتیپ
30 بهمن 91 15:34
آفرین به آقای شاکلاس...برم به علی نشون بدم این میدونو
متین مامی ایلیا
30 بهمن 91 16:36
کفشات مبارک عزیزه دلم ایشالا به شادی بپوشی خوشکلم صندلت هم خیلی بانمکه دست دوستتون درد نکنه چه لاکهای خوش رنگی خریدی دستت مامان مرضیه درد نکنه بابت این همه وسیله های خوشکل که برات خریده مرضیه جون با نکته اخرتون موافقم خیلی خوبه که ادم به هر جایگاهی میرسه هیچوقت پدر و مادرش و فراموش نکنه
مامان نیایش
30 بهمن 91 16:40
خانمی خیلی ممنون از حضورت چه کفشای نازی چند تا چند تا ؟ مبارکت باشه عزیز دلم لاک ها و ساعتت هم مبارک خانمی سوالتون رو وقتی اطلاعات گرفتم میام جواب میدم
مامان طاها
30 بهمن 91 16:50
کفشهات مبارک زهرا خانم خیلی قشنگن.
لیلا مامان پرنیا
30 بهمن 91 17:44
کفشات خیلی قشنگه خاله جون مبارکت باشه "بوس برای زهرای گلم
لیلا مامان پرنیا
30 بهمن 91 17:46
درمورد سوالی هم که پرسیده بودی شب همسر گرام اومدن با منابع دقیق برات می نویسمراستی گفته بودی خصوصی داری ولی رفتم تو خصوصی چیزی نبود
مامان امیرعلی جیگر
30 بهمن 91 20:25
چه کفشای خوشکلی چه خوش سلیقه ای زهرا جون. رنگه لاکاتم نازن. دمه آقای شاکلاس گرم.راسی دختر نداره برم برا پسرم بگیرم
مامان تسنيم سادات
30 بهمن 91 22:49
بابا خوش سليقه ...... زهرا جونم بيا كفشاى منم انتخاب كن خييييييييلى قشنگ بودن مباركت باشه خانم خانماااااا واى واى واى فيگوراشوووووو .....
مامان قندعسل
1 اسفند 91 1:20
خیلی خوش سلیقه ای عزیزم.
مامان احسان
1 اسفند 91 8:52
سلام دوستو خواهر نازنینم ممنون از این همه توجهت .مبارک باشه عزیزم ایشالله کفشهای عروسیت خانوم ناناس .راستی پرسیده بودید از چه اینرنتی استفاده میکنم راستش رو بخواهی از........................



مامان احسان
1 اسفند 91 8:55
وای چه کار جالبی کرده آقای شاکلاس کاش هممون ممنون مادرهامون باشیم
مریم (مامان روشا)
1 اسفند 91 15:46
مبارکت باشه عزیزم عزیزم خصوصی
مامان امیر مهدی
1 اسفند 91 15:52
کفشهات مبارکت باشه خانومی خیلی نازن ایشالا به شادی بپوشی اون دمپایی روفرشی هم قشنگه فکر کنم دست دوزه
مامان پریسا
1 اسفند 91 18:07
مبارک باشه هم کفش ها و هم لاک. عکس میدان هم خیلی زیبا بود. کاش عکس مجسمه رو از نزدیک میذاشتید.
مامان نیروانا
2 اسفند 91 7:50
چه دختر خوش سلیقه ای داری مرضیه جون، عاشق کفشاش شدم، مخصوصاً اون کتونی سفید با گل مارگریت که خیلی شیک و شاده. مبارک باشه زهرا خانوم خوش سلیقه همیشه به شادی بپوشی. مرضیه جون، خیلی خیلی شیفته ی منِشِ آقای شاکلاس شدم. تو رو خدا تونستی عکسای نزدیکتری از این مجسمه بذار مرضیه جون. مرسی که ما رو باهاش آشنا کردی
مامان دینا
2 اسفند 91 11:00
سلام مبارک انشاا... به شادی بپوشی داستان مجسمه خیلی جالب بود اما حیفبه سختی میشه دید تازه با وب شما آشنا شدم پستا جالبی دارید موفق باشید با اجازه لینکتون میکنم
عمه ي آتنا
4 اسفند 91 8:47
چقدرم خوش سليقه چه لاكهاي خوشرنگي مباركت باشه زهرا جوووني
بهار
5 اسفند 91 1:55
سلام ماشالله دخترتون بزرگ تر شده کاش یه عکس نزدیک تر از مجسمه میذاشتین
بهار
5 اسفند 91 1:58
کاش یه عکس از زاویه نزدیک تر از میدون میذاشتین
خیلی جالبه که دختر گلتون این فرم ایستادن توی عکس رو خیلی دوست دارخ
منظورم عکس یکی مونده به اخریه


مرسی که سر می زنید ولی کاش ادرستون را می گذاشتید تا ما هم به شما سر بزنیم..
مامانی سه فرشته
7 اسفند 91 1:39
زهرا جون خوش سلیقه ای ها. روزگارتان همواره توأم با خوشی و شادی باشه.
مامان نیایش
7 اسفند 91 16:54
نمیدونم چرا این یک نکته از چشمم افتاده بود خیلی جالب بود
مادر کوثر
21 اسفند 91 8:48
مبارکههههههههههههههه آفرین به سلیقه دخملی
مامان دینای
10 فروردین 92 14:55
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد