زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

65. بهترین هدیه من برای گل دخترم اسفند 91 - فوریه 2013

1391/12/1 11:54
نویسنده : مامان مرضیه
543 بازدید
اشتراک گذاری

 پاسخ به دعوت الهه جون ( مامان روشا جون ) و  مامان علی جون :

سلام گلم دختر عزیزم 

امروز برات از دلیل ساخت این وبلاگ می نویسم 

یکی از  اصلی ترین دلایلم این بود که توی یک محیط دوست داشتنی مثل نی نی وبلاگ که از هر لحاظ امنیتش را می پسندیدم برات خاطرات روزهای شیرین زندگیت را ثبت کنم ...آخه شما بچه های عصر تکنولوژی هستید و خدا می دونه تا چند سال دیگه که بزرگتر میشی و خودت مدیریت وبلاگت را دست می گیری تکنولوژی چقدر پیشرفت کرده ... 

برای خودم هم شیرین است وقتی هر از گاهی صفحات وبلاگت را مرور می کنم و دوباره شیرینی های روزهای گذشته را دوباره به ذهن میارم... دخترم شاید این بهانه ای باشه برای اینکه بگم هر لحظه از عمرم را با تو و یاد تو و برای تو و خوشبختی تو سپری می کنم

اما کم کم توی این دنیای مجازی با مادرهای دیگه ای هم مثل خودم آشنا شدم و هر کدوم شدند خاله های مجازی شما ..خاله هایی که شاید هیچ وقت اونها را نبینم اما دلهامون خیلی بهم نزدیکه و از تجربه های هم خیلی استفاده می کنیم... با شادی های هم شادیم و با غم های هم غمگین 

به امید روزهای آینده و شاد برای شما

و به رسم این مسابقه من این دوستای گلم را به ادامه مسابقه دعوت می کنم تا دلیل ساخت وبلاگ های گلهاشون را بنویسند:

فریبا جون مامان نیروانا جون

مریم جون مامان ستایش و ساجده جون 

سولماز جون مامان پرنیا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر محمد
1 اسفند 91 14:54
سلام خاله جون من تو مسابقه شرکت کردم وبرای برنده شدن به رای شمااحتیاج دارم ممنون میشم به این سایت بری و بهش رای بدی خـــــــــــــــــالــــــــــــه امروز اخرین روزرایگیری http://shahrekhatere.niniweblog.com/ کد515امیرمحمد رای دادی خّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــــبـــــــــــرم کن حتما تا ازت تشکر کنمــــــــــــ
مامان تسنیم سادات
1 اسفند 91 18:51
امیدوارم اطلاعاتی که بهتون دادم به دردتون خورده باشه
مامان نیروانا
2 اسفند 91 7:45
ممنونم عزیز دلم. به چشم مرضیه ی عزیزم. در اولین فرصت دعوت قشنگت رو اجابت میکنم. خیلی دوسِت دارم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
3 اسفند 91 0:07
امیدوارم این دفتر خاطرات مجازی ÷ر بشه از خبرهای شاد و جشن و خاطرات زیبای زندگی زهرا جونم.
مادر کوثر
21 اسفند 91 8:49