زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

7. مسافرت یایا فروغ و دایی مهدی به قبرس اروپایی - تابستان 90

1390/5/18 15:52
نویسنده : مامان مرضیه
535 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا جان ( تیام گلم )

 ما  تابستان 90 به ایران نرفتیم اما یایا و دایی مهدی اینجا پیش ما آمدند. ماه رمضان  با افطاری های خوشمزه یایا و دور هم بودن خیلی خیلی خوب بود. 

یایا به شما کلی شعرو  کلمه فارسی  یاد داد . شما شعر چشم چشم دو ابرو - شعر تپلویم تپلو- شعر موقع خواب را می تونی بخونی البته یک کمی لهجه داری  من و dady کمی نگران بودیم نتونی فارسی صحبت کنی ولی الان مطمئن هستم با استعدادی که شما داری براحتی هر سه زبان فارسی ، انگلیسی و یونانی را با هم یاد خواهی گرفت.

راستی یایا و دایی مهدی هم کلی از شما یونانی و انگلیسی یاد گرفتند. کلی خوش گذشت . ما که دلمون زود زود براشون تنگ می شه

ادامه مطلب یادتون نره:

   

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پریسا
31 شهریور 91 22:39
حتما زود زود یاد میگره زهرا خانم خیلی زرنگه


مرسی خانمی
مامان رهام
1 مهر 91 10:09
بچه ها ی الان خیلی باهوشن نگران نباش عزیزم
مادر کوثر
1 مهر 91 11:45
سلام مهربون مامانیه فعال مرسی که به ما سر زدید شرمنده شدیم از این همه نظر و حضور مهربون و با لطف سرشار شادی همیشگی و سلامت شما و خانواده آرزوی ماست چشم به همه ی پست های جدید سر میزنیم حتما زیبا و دیدنی و خواندنی هستند
مادر کوثر
1 مهر 91 11:48

اینم برای سه زبانه بودن دختر نازمون




مرسی خاله
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 91 0:43
خوش به هالط يعني علان به 3 ذبان سحبط ميكني؟!
اونوقط من با اين حيكلم فارثي رو به ظور بلدم.دقط كردي نگارشمو؟



اره خاله برای همین گفتم دوست داریم شما معلم من باشید چون خیلی باحالید و بعد تو درس به من گیر نمی دید
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 91 0:45
ميگم اون تاپ سبزه كيه؟چه باحاله
اي جانم زهرا جون انگار كنار درياس



بیا خاله می برمت کنار دریا
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 91 0:46
ظحرا جونم خاصتي بيا من فارثي يادط ميدم



باشه گلم حتما می گم شما معلمش باشی
زهره مامان آریان
2 مهر 91 0:52
مطمنا یاد میگیره.دخملی ما باهوشه راستی این عکس آخری زهراجون تو بغل خودتونه؟
یایا فروغ
4 مهر 91 9:13
تو قشنگترین و زیباترین واقعه ی زندگیمی عزیزم. عاشششششقتم نوه ی گلم. اندازه ی تمام دنیا دوستت دارم. هیچ وقت خاطراتم با تو فراموشم نمیشه گل زیبای من. اگه 1 گل تو دنیا وجود داره اون تویی. مواظب امید بیبی باش عزیزکم. پاسخ: یایای دوست داشتنی من همیشه در قلب منی دوست دارم یه عالمه دلتنگ دیدن شما هستم
خاله مهسا
4 مهر 91 9:14
تیام جون قشنگم جیگرم. تو گلی ، یه دونه ای ،دردونه ای.
مامان سانلی
5 مهر 91 11:36
وای صحبت کردن به 3 زبان عالیه. بزنید به افتخارش شکلکهای زرد