زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

8. وبلاگ شکلک های مورد علاقه دخترم

1390/5/28 15:52
نویسنده : مامان مرضیه
400 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من                  

 

                                

           

شما وبلاگ دومی هم دارید این وبلاگ را به عشق شما عشقم که اینقدر عاشقه شکلک ها و عکس های کارتونی هستی درست کردم.

 

    

امیدورام دوست داشته باشه.. می خواهم کلکسیونی از همه آن چیز های مورد علاقه اش را براش در این وبلاگ بگذارم.

برای دیدن این وبلاگ روی « وبلاگ  شکلک های مورد علاقه دخترم» در منوی کناری کلیک کنید.

مامان جان دوست دارم یک عالمه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریسا
31 شهریور 91 22:36
دست مامان مهربون درد نکنه
مادر کوثر
1 مهر 91 11:47
هزار آفرین به مامانیه فعال
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 91 0:32
من از اون وب ديدن كردم و از شكلكاش استفاده كردم خيلي قشنگه
مامان ستایش و ساجده
3 مهر 91 11:53
سلام مامانی متن دعارو فرستادم بدستتون رسید خبرم کنین که خیالم راحت بشه
وای چه عکسهای نازی انداختی خاله ماشالله ماشاالله ماشاالله


مرسی گلم دستم رسید
به امید رفع همه مشکلات
مامان معراج
3 مهر 91 14:45
سلام عزیزم مرسی که به وب معراج سر میزنی . امیدوارم هرچه سریعتر وب زهرا جون تکمیل بشه و عکسهای سفرتون به ایران رو برامون بذارید




دارم تمام تلاشم را می کنم.