زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

9. یک شب سر پاییزی در شهر بازی PAPAPHILIKOU

1390/8/19 15:53
نویسنده : مامان مرضیه
417 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دختر گلم     

 رفتیم شهر بازی papafilico   آنجا شما کلی بازی کردی و بعد هم رفتی سراغ  ماشین نقاشی ها ، یک نقاشی کوچولو را رنگ امیزی کردی و بعد عکست را چاپ کردی  

       

  

نقاشیت را اینجا گذاشتم  تا همه ببینند آخه اون شب کلی تا صبح نقاشی خودت را به من و dady  نشون دادی .. آخه عکس خودت هم گوشه نقاشی است کلی برات جالبه   

 

ضمنا بابا برای مامان ( البته اگه شما بذاری ) یک تبلت جدید خرید  اما من کمتر استفاده می کنم و  همه اش دست شماست ..  به daday   هم گفتی برای مامی یکی دیگه بگیر    

 این چند روزه هم dady  برات کله ترقه خریده  و شما هم که اولین بار است ترقه بازی میکنی کلی ذوق می کنی و غش غش می خندی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

نایسل
31 شهریور 91 12:26
تب لتت مبارک باشه خوشگلمممم تب لت ما که پرید مراقب باش
نایسل
31 شهریور 91 12:26
خیلی دلم براش تنگ شده خیلی 5 روزه دیگه
نایسل
31 شهریور 91 12:28
من خودممم 1 ماهه شرورع کردم همین کارایی که میگی رو دارم سعی میکنم انجام بدم دیگه بیرون غذا نمیخورم ..
گفتم ماهی 1 کیلو 2 کیلو هم کم ککنم بسه برای من هدفمو کوچیک تر کردم تا راحت تر بهش برسم ذوقم کنه ...
ولی میدونی مامانم حق داره جوشمو میزنه نمیدیونه چه وری بگه منم دلم گرفته بود
بهم خیلی برخورد


موفق باشی
نایسل
31 شهریور 91 12:28
خیلی زهرای نانازی نقاشی ات خوشگلههههههه
نایسل
31 شهریور 91 12:29
مرسی گلم تو هم قالب وبتت جدیده مبارکک
مامان آترین
31 شهریور 91 12:59
سلام به دختر خانم شجاع و دوست داشتنی و مامان مهربونش
عزیزخاله روسفیدمون کردی که از ترقه نمی ترسی گلم
اخه پسر عمه آترین (پارسا) حسابی می ترسه 4 سالشه [h



من که خودم کلی ترسیدم
مامان آرینا موفرفری
31 شهریور 91 17:46
عزیزم نقاشیت خیلی خوشگله آفررررررررررررررین
مامان پریسا
31 شهریور 91 22:35
چه نقاشی خوشکلی عزیزم.البته رنگ امیزیش هم قشنگه . بااون عکس زهرا جون.
مامان مارال فرفری
1 مهر 91 1:58
سلام عزیزم خوبی تب لتت مبارک گلم راستی نقاشیتم خیلی نازه مثل خودت
مامان نیایش
1 مهر 91 10:37
خیلی قشنگه
مامان احسان
1 مهر 91 11:42
سلام گل دخترون مبارکه وب جدیدت امیدوارم همیشه پر از خاطرات رنگی باشه
مامان احسان
1 مهر 91 11:43
راستی چرا ما توی لینک دوستان نیستیم
عروسکم پرنیا
1 مهر 91 11:45
عزیزم بزن اون دست قشنگه رو که ما هم آذزی هستیم
مامانی زهرا
1 مهر 91 16:06
سلام به دخمل گل و خوشگل و مامانی ناز و مهربونش. ممنون که به وبلاگ زهراجونم سر زدید ما با افتخار شما رو لینک کردیم امیدوارم دوستای خوبی باشیم . زهرای عزیز رو ببوس



امیدورام دوستای خوبی باشیم
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 91 0:48
چه نقاشي خوشگلييييييييييييييييييي
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 91 0:49
خطرناكهههههههه حسسسسسسسن
دست به ترقه نزنيا
(نميدونم اونجا با حسن خان آشنا هستين يا نه؟؟)



خاله جون مواظبیم ولی از قضیه حسن خبر نداریم
مامان نیروانا
2 مهر 91 6:22
سلام عزیزم، چه نقاش کوچولوی زبر و زرنگی، به به، تهترین تابلوی نقاشیِ دنیاست بخاطر اون عکس قشنگی که کنارش نشسته، مبارکت باشه زهراجون.
مامانی ببخش این چند روز دسترسی درست و درمونی به نت نداشتم. نظر لطفتون رو میشد ببینم اما جواب دادن مکافاتی بود با موبایل.
تأخیر منو ببخش دوست خوبم. سعی می کنم بیشتر بهت سر بزنم و نظر بدم. از لطف همیشگیت ممنونم. ببوس زهراجونم رو.
راستی تبلت مشترک مبارک



مرسی بابت همه چیز

مامان ستایش و ساجده
2 مهر 91 7:58
سلام زهرا خوشگله امیدوارم موفق باشی یه نقاشی خوشملی کشیدیممنونم از اینکه به ما هم سر زدی
عمه ی آتنا
2 مهر 91 8:57
ماشااله به این دختر هنرمند


مرسی مرسی
سمیرا
2 مهر 91 16:59
سلام خانومی وب جدید و تبلت جدید مبارک عزیزم وب جدیدت رو لینک کردم
قربون دختر خوشگلت برم خیلی ملوسه ماشاالله




زحمت کشیدید
الهه مامان روشا جون
2 مهر 91 21:21
افرین به زهرا جون چه خوشگل کشیده و رنگ کرده.
مرضیه جون هم چنان مشغول وبلاگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سخت مشغول بروز کردن اطلاعات قبلی هستم و چون می خواهم تاریخ ها به ترتیب باشه اتفاقات اخیر سر فصلی برای خودم نوشتم تا به موقع اضافه کنم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
3 مهر 91 7:59
افرین به این دخمل گلمون




مرسی خانمی
مامان محمد سپهر
3 مهر 91 9:14
نقاشي قشنگي كشيدي بي زحمت برين خصوصي
مرضیه مامان فاطمه
3 مهر 91 11:07
سلام خانومی خوبی، دختر گلت چطوره، من که نفهمیدم بالاخره ایران اومدی یا نه ، عکسای جدیدت کدومند؟ لطفا رمز مطالب رمز دارت رو برام بذار



اومدم پیشت
مامان نیایش
3 مهر 91 11:09
راستی تبلت هم مبارک خانمی و مراقب دختری هم باش که ترقه بازی دوست داره
مامان ستایش و ساجده
3 مهر 91 11:30
سلام عزیزم ممنونم از نظراتت
مامان رهام
3 مهر 91 11:45
خصوصی
مامان ستایش و ساجده
3 مهر 91 14:44
مرسی خوشگل خانم
مامانی زهرا
3 مهر 91 16:21
سلام دوست جونی زهرا جونم چطوره؟ راستی پرسیده بودی چرا عکس سوغاتی های خودمو نذاشته بودم میدونید چیه آخه گفتم وبلاگ کوچولوهاست واسه همین و یکی هم اینکه ترسیدم صفحه های وبلاگ پر بشه




آفرین به این همه سیاست
مامان پریسا
3 مهر 91 17:29
الهه مامان روشا جون
3 مهر 91 22:51
راستی مرضیه جونم مبارک تبلت.


مرسی گلم