زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

68. درخواست دوستان نی نی وبلاگی و ماجرای talent show اسفند 91- فوریه 2013

1391/12/7 10:51
نویسنده : مامان مرضیه
775 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از پست عکس مجسمه مادر خیلی از دوستان خواستند عکس واضح تری از مجسمه بگذارم و این بهونه ای شد که من و دخترم دوباره بریم پارک  و یک روز و ماجرای شاد دیگه ای از شما به یادگار بمونه 

ادامه مطلب یادت نره :

بعد از پست عکس مجسمه مادر خیلی از دوستان خواستند عکس واضح تری از مجسمه بگذارم و این بهونه ای شد که من و دخترم دوباره بریم پارک  و یک روز و ماجرای شاد دیگه ای از شما به یادگار بمونه 

خانمی که شما باشی پشت این پارک یک محوطه برای نمایش های فضای باز است ( یک آمفی تئاتر به سبک رومی های قدیمی)  شما این مکان را خیلی دوست داری چون همیشه به من یا پدر می گفتی که توی جایگاه تماشاچی ها بشینیم و شما برای من talent show اجرا می کردی ... یکبار خوانندگی می کردی ..یک بار نمایش بازی می کنی ... یک بار می رقصیدی و خلاصه هر دفعه یک استعدادی از خودت به نمایش می گذاشتی ولی این دفعه می گفتی من پرواز می کنم و مرتب از پله ها بالا و پایین می رفتی یا از نرده ها خودت را آویزون میکردی ... و لازم نیست بگم که من هم چقدر از دیدن لحظات شاد تو  شاد بودم و با خودم آرزو می کردم این دنیای شیرینت هیچ وقت تموم نشه 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق پروازتم عزیز دلم 

 

اما ماموریت اصلی ما عکس هنری گرفتن از مجسمه مادر بود که امیدوارم این ماموریت را به خوبی انجام داده باشم 

و این شما و این هم مجسمه مادر ( پارک مادر- روبروی مال بزرگ قبرس- نیکوزیا)

برای دانستن ماجرای این عکس باید پست 64 را حتما  بخونید.قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان علی خوشتیپ
7 اسفند 91 13:36
ممنون عکسشو گذاشتی.خیلی زیبا و بااحساسه علی خیلی وقتا سرشو اونجوری میذاره روی پام
ستاره زندگی
7 اسفند 91 13:50
انشالله همیشه بر لب دخترمون خنده باشه ودل شما هم شاد مجسمه جالب و پر احساسی هست
مامانی زهرا
7 اسفند 91 15:30
افرین به زهراجون هنرمند با این استعداد اجراش امیدوارم همیشه لبات خندون باشه عسل خانم مجسمه بسیار زیبا و باشکوه بود دست مامانی گل درد نکنه
مامان طاها
7 اسفند 91 16:08
خیلی قشنگ بود مرسی.مرضیه جون. شادیهاتون پایدار.
مامان نیایش
7 اسفند 91 16:53
خیلی قشنگ و زیباست ممنون که ما رو هم شریک کردی هر کسی که مادره حس این مجسمه رو درک میکنه خیلی قشنگه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
7 اسفند 91 23:49
چه خنده ی از ته دلیییییییییی.عزیزم همیشه بخند و شاد باش چون زندگی در جریانه و پیش میره.دکمه برگشتی نداره.پس از همه فرصت هات به خوبی و خوشی استفاده کن. مامانی مرس از عکس و توضیحاتت.برام جالب بود. مادر بهترین نعمته رویس زمینه واسه بچه.ای کاش م هم میتونستیم انقدر زیبا محبتمونوبه تصویر بکشیم. زهرای عزیزم پیشاپیش توئلدت مبارکککککککککک
مامان پریسا
8 اسفند 91 2:08
دست شما درد نکنه خیلی قشنگ بود.
لیلا مامان پرنیا
8 اسفند 91 14:41
ممنون مرضیه جون که وقت گذاشتی وعکس انداختیعاشق عکس اولت شدم خانم خوشگله البته شیطون بلا
بهار
8 اسفند 91 19:45
mamnon ke aks gereftin
kheyli tasir gozaro ghashange...
sharmande ,,,adresam ro eshtebah neveshte bodam
alan dorostesh kardam


دوست خوبم بازهم ادرستون جواب نمی ده خوشحال میشیم ما را به خونه خودتون دعوت کنید
سودابه
8 اسفند 91 22:00
سلام عزیزم خوبین؟با عکسهای محمدمانی ومحمد متین به روزم.قدم رنجه کنید خوشحال می شم خصوصی داری
مامان امیر مهدی
9 اسفند 91 2:02
مرضیه جون قشنگ بود
مامان آرینا مو فرفری
9 اسفند 91 9:51
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان تسنيم سادات
9 اسفند 91 11:51
ههههههه...... توفيق اجبارى شد براى شما تا براى انجام اين ماموريت مهم دوباره بريد پارك چه عكسايى گذاشتيد دستتون درد نكنه زهرا خانم چه ناز افتادهً
بهار
10 اسفند 91 18:17
والا نمیدونم چی میشه؟البته وبلاگ کوچک ومحقریه وبه پای وب شما که نمیرسه
حالا دوباره اینجا مینویسم که اگه کار نکرد ...اینجا باشه
www.mybabydream.blogfa.com



دوست خوبم من متاسفانه قادر نیستم برای دوستان بلاگفاییم پیام بذارم ولی مرتب به شما سر خواهم زد
مامان آرینا مو فرفری
11 اسفند 91 16:39
این گل های زیبا تقدیم شما و زهرا جون
مامان نیایش
12 اسفند 91 9:18
مامان ثمر
12 اسفند 91 14:04
مرسی مامانی بخاطر عکس های خوشگل امیدوارم همیشه خوش باشید
متین مامی ایلیا
12 اسفند 91 15:50
خیلی زیبا بود عکسهای زهرا هم خیلی ناز هستن رمز و برات تلگراف کردم عزیزم
متین مامی ایلیا
13 اسفند 91 12:59
مرضیه جون پست ثابتت و خوندم، منم دقیقا همین مشکل و داشتم، فقط کافیه جملت و تو کادر بنویسی کد امنیتی ظاهر میشه عزیزم
مامان تسنیم سادات
13 اسفند 91 22:02
سلام با دو تا پست جدید آمده ایم
مامان امیرعلی جیگر
14 اسفند 91 17:26
پسته 64 رو که خونده بودم دقیق. پس تلنت شو هم اجرا میکنه این زهرا خانم.یه سر برو آمریکاس گات تلنت شاید برنده شدی خدا رو چه دیدی
مامانی درسا
15 اسفند 91 3:36
عزیزم زهرا و مامان مریضه عجب جای قشنگی .......زهرا چونم برای ما هم اجرا میکنی ...... خیلی پست زیبایی بود ممنون
مامانی درسا
15 اسفند 91 3:54
خصوصی داری
مامان نیروانا
15 اسفند 91 15:37
سلام عزیزم، ممنونتم. خیلی لذت میبرم از نگاه کردن به این تندیس مهر. پاینده باشی مامان عاشق
مامان نیروانا
15 اسفند 91 15:38
اِ یادم رفت بگم از دیدن عکسای پرواز زهرای عزیزم رفتم تا ابرا. خیلی شادمانه ند. همیشه در اوج باشه شاهزاده ی صورتی پوش ما


قبول دارم ..آدم حس شادی کامل را می تونه از نگاه و خنده اش درک کنه ...مرسی از نگاه قشنگت
مامان احسان
19 اسفند 91 9:25
خیلی خوشگله . پیشاپیش هم تولدت مبارک هم عیدتون مبارک راستی ایران نمیایید؟
مادر کوثر
21 اسفند 91 8:51
مامان دینا
22 اسفند 91 13:01
مرسی دوست گلم واقعا زیباس
مامانی سه فرشته
22 اسفند 91 17:56
خسته نباشی مامان خانمی گل و گل دختری نازما زهرا خانم، ببخشید که دیر به دیر میام اینروزا سرم خیلی شلوغه. تقیدم به مامان گل ودخمل عسلی ما با احترام فراوان،
حامد
21 تیر 92 15:58
عکس های نازی داره . خدا دخترتون را براتون حفظ کنه