زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

79 . انتخابات 92 اردیبهشت 92

1392/2/31 13:33
نویسنده : مامان مرضیه
673 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم انتخابات امسال دومین حضور شما بود. انتخابات ریاست جمهوری سال 88 شما فقط 4 ماه داشتید. 

 

دختر گلم انتخابات امسال دومین حضور شما بود. انتخابات ریاست جمهوری سال 88 شما فقط 4 ماه داشتید. چقدر عمر زود میگذره و امسال شما 4 سال و 4 ماه داشتید که در انتخابات ریاست جمهوری سال 92  شرکت کردید. سال 88 من ناظر صندوق های رای بودم و شما با اینکه بسیار کوچک بودید اصلا اذیت نکردید.

انتخابات امسال هم یک خاطره جالب داشت و اینکه ما در مدرسه ابتدایی من در دوران کودکی رای دادیم و من تا آنجا که توانستم مدرسه و خاطراتش را برایت بازگو کردم. برای خودم هم یادآوری قشنگی بود. البته به علت رای گیری مامورین نمی گذاشتند عکس بگیریم و من چند تا عکس یواشکی از شما گرفتم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)