زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

زهرا (دختر دوست داشتنی ما)

80. عروسی دایی مسعود و زندایی اعظم ..21 خرداد 92

1392/3/22 13:39
نویسنده : مامان مرضیه
924 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم یکی از اتفاقات خوب خرداد ماه امسال عروسی دایی مسعود و زندایی اعظم بود. عروسی روز 21  خرداد و شب تولد امام حسین (ع)  انجام شد. . 

 

عزیز دلم یکی از اتفاقات خوب خرداد ماه امسال عروسی دایی مسعود و زندایی اعظم بود. عروسی روز 21  خرداد و شب تولد امام حسین (ع)  انجام شد. . خیلی خیلی به همه خوش گذشت مخصوصا شما که از اول تا آخر عروسی برای خودت توی تالار دوست پیدا کردی و با انها بودی . هر چه من از شما می خواستم کمی برقصی اصلا گوشت بدهکار نیود. ولی نمی دونم چی شد یک قسمت از برنامه وقتی همه مهمونها داشتند با بستنی پذیرایی می شدند اومدی وسط صحنه و این قسمت از برنامه شد مخصوص من و شما (  همه خانم های فامیل از این صحنه رقص مادر و دختر کلی لذت بردند و تعریف می کردند... الحق که من هم سورپرایز شده بودم و هم داشتم از ثانیه ثانیه با تو بودن لذت می بردم)..آخر شب هم که کاروان عروس توی خیابونهای اصفهان کلی گشت زد و بوق و ترقه و فشفشه و موزیک ... همه بعد از مدتها یک عروسی دلچسب را به خاطر سپردند و چقدر از دیدارها تازه شد.  امیدوارم همه عروس و داماد ها خوشبخت بشوند.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
16 بهمن 92 18:44
سلام عزیزم بدینوسیله از شما و نی نی نازتون برای شرکت در جشن تولد آقا مانی نوه دلبندم دعوت به عمل می آید امید است با تشریف فرمایی خود رونق جشنمان را دو چندان کنید. منتظر قدوم سبزتان هستیم. اسپیکر ها روشن